کد خبر: ۱۰۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 20
تولیدکننده بازی RiME در استودیو Tequila Works از دلایل تاخیر در عرضه نسخه نینتندو سوییچ بازی می‌گوید.

به گزارش آی تابناک : با وجود اینکه امسال شاهد عرضه بازی‌های بزرگ فراوانی بودیم، در صورتیکه اخبار بازی را دنبال کرده باشید بدون شک با بازی مستقل RiMEE هم آشنایی دارید. به لطف جلوه‌های بصری زیبا، موسیقی آرامش بخش و جذابیت غیرقابل انکار بازی، اثر استودیو Tequila Works از زمان رونمایی اولیه در سال ۲۰۱۳ تا هنگام عرضه در سال جاری توجهات بسیاری به خود جلب کرده است.

بازی Rime ابتدا برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شده بود و قرار بود نسخه نینتندو سوییچ بازی هم ساخته و عرضه شود. اخیرا تاریخ انتشار این نسخه مصادف با  ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) اعلام شده بود و بسیاری از دارندگان سوییچ از استودیو Tequila Works توضیحی در مورد علت تاخیر ۶ ماهه در عرضه این نسخه را خواستار هستند.

کودی برادلی، تولیدکننده بازی RiME به تازگی با انتشار بیانیه‌ای در بلاگ بازی، شرایط را برای طرفداران نینتندو شفاف‌سازی کرده و گفته است که علت تاخیر اولویت بندی عرضه بازی نبوده، بلکه مشکلات محاسباتی دلیل تاخیر نسخه سوییچ بوده است. به طور دقیق‌تر، هنگامی که سازندگان تصمیم گرفته‌اند بازی RiME را برای چندین پلتفرم عرضه کنند، کیت توسعه و SKU نینتندو سوییچ هنوز در دسترس نبوده است. بردلی می‌گوید:

تصمیم ساخت بازی برای چندین پلتفرم چند ماه قبل از رونمایی مجدد بازی در سال گذشته گرفته شد. در آن زمان، ما تنها روی نسخه رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس کار می‌کردیم. SKU سوییچ هنوز وارد فاز توسعه فعال نشده بود.

طبق گفته بردلی، اعضای تیم براساس دانش و تجربه خود در مورد SKU و الزامات ساخت نسخه نینتندو سوییچ حدس می‌زدند. هنگامی که عرضه SKU نهایی نینتندو سوییچ با تاخیر مواجه شد، پورت نسخه سوییچ بازی به مشکل خورد. برادلی افزود:

برخی از این پیش بینی‌ها درست و برخی اشتباه از آب درآمد. متاسفانه، هنگامی متوجه اشتباهات شدیم که اوایل امسال کار را شروع کرده بودیم. نتیجه این شد که پورت در سطح استانداردهای کیفی ما نبود و تصمیم گرفتیم نسخه سوییچ بازی را تاخیر بزنیم تا فکری به حال رفع این مشکلات کنیم.

با توجه به آنچه گفته شد و به لطف برخورداری از کیت توسعه مناسب، سازندگان نهایت تلاش خود را به کار بسته‌اند تا نسخه نینتندو سوییچ بازی به موقع آماده شود. به طور دقیق‌تر، بردلی گفت که بازی تا چند روز آینده بهینه‌سازی خواهد شد و سپس برای بررسی داخلی آماده می‌شود.

بازی RiME در هنگام عرضه واکنش خوب منتقدان را به دنبال داشت و هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 44 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. نسخه نینتندو سوییچ بازی در تاریخ ۲۳ آبان عرضه می‌شود.




منبع : DUALSHOCKERS 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار