کد خبر: ۱۰۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 19
دوربین امنیتی شرکت Shonen به صورت خودکار ویدیو را آپلود می کند، به این معنی که تمام شواهد موجد را ظبط و ارسال می‌کند.
 به گزارش آی تابناک، Streamcam  که توسط شرکت کناداییShonin شروع به کار کرده است، یک دوربین کوچک شخصی است که می تواند به صورت مغناطیسی بر روی لباس قرار گیرد.

هنگامی که دکمه ضبط فشار داده شود، دوربین شروع به فیلم برداری می کند – و این در حالی است که همزمان فیلم ها را به ذخیره می کند و یا از طریق کانال هایی مانند فیس بوک، بصورت زنده پخش می شود.

دوربین Shonen قصد دارد عدالت را به قربانیان جرایم خشونت آمیز برگرداند

این دوربین برای کاهش تعداد مواردی که مظنونین به علت فقدان شواهد، محکوم شناخته می شوند، طراحی شده است. این نیز به معنای آن است که به عنوان یک عامل بازدارنده برای خشونت که در وهله اول اتفاق می افتد عمل می کند.

این شرکت گفت: "تبعیض، ارعاب، سوء استفاده از قدرت - این واقعیت های روزانه اغلب بی خبر و بدون پاسخ است." "شونین برای ایجاد تغییرات از طریق تجهیز شهروندان عادی به ابزارهای فوق العاده برای ثبت و اعمال بی عدالتی تلاش می کند."

فیلم Streamcam دارای زاویه دید مناسب و همچنین یک میکروفون برای ضبط صدا است. باتری آن تا دو ساعت و نیم از فیلمبرداری شارژ نگه می‌دارد، و فیلم ها بر روی یک کارت حافظه دخیره می شوند.

این برنامه به کاربران اجازه می دهد تا فیلم ها را ویرایش کنند و همچنین گزینه ای برای اشتراک گذاری در فیس بوک، یوتیوب و ارسال از طریق ایمیل را دارند. تنظیمات دوربین مانند تعادل رنگ سفید یا رزولوشن فیلم نیز می تواند از طریق برنامه تغییر کند.

دوربین Shonen قصد دارد عدالت را به قربانیان جرایم خشونت آمیز برگرداند

شونین در سال 2016 توسط سمیر حسن، سرگئی پروونوف و رابرت بیگیان تاسیس شد. علت ساخت این وسیله، خشونت پلیس و اعتراضات نژادی اخیر که یک نفر کشته و بسیاری زخمی برجای گذاشت، بود.

این شرکت در یک بیانیه در وب سایت خود، گفت: "تبعیض و جنایات متخاصم در حال افزایش است، آزار و اذیت خیابانی شایع است، سوء استفاده از قدرت اغلب بی پروا است."

"آمریكا قربانی خشونت است كه بیش از یک میلیون نفر در هر سال کشته می شوند. تیم ما تصمیم گرفته تا كمك كنند و شونین متعهد شده تا دنیا را ایمن تر، عادلانه تر و درست تر كند."


در حال حاضر دوربین در دو مدل - تلفن همراه و Wi-Fi استفاده می شود. نسخه سلولی می تواند به طور مستقیم به با سیم کارت متصل شود، در حالی که مدل Wi-Fi به وسیله یک نقطه کانونی یا شبکه در دسترس است.

پایان پیام/ سلیمانی فر


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار