کد خبر: ۱۰۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 19
گلکسی نوت 8 در روز 1 شهریورماه رسماً رونمایی می‌شود، اکنون با اطلاعات جدیدی درباره این دستگاه رو به رو شده‌ایم. به تازگی خبر رسیده نسخه دو سیم کارته فبلت پرچم‌دار سامسونگ نیز عرضه خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : سامسونگ خیلی به لو رفتن اطلاعات محصولات جدید خود اهمیت نمی‌دهد. حتی گاهی برخی از مشخصات دستگاه‌های خود را روی وب سایتش قرار می‌دهد. اکنون خبری از طریق وب سایت سامسونگ منتشر شده که اعلام می‌کند به‌احتمال زیاد نسخه‌ی دو سیم کارته گلکسی نوت 8 عرضه می‌شود.

به تازگی گلکسی نوت 8 با شماره مدل SM-N950F در سایت رسمی سامسونگ در استرالیا دیده شده است. البته در پایان نام دستگاه پسوند /DS به چشم می‌خورد که نشان می‌دهد احتمالاً گلکسی نوت 8 دو سیم کارته وارد بازار خواهد شد.

گلکسی نوت 8 دو سیم کارته

البته این خبر برای کاربران ایالات متحده آمریکا اهمیتی ندارد، زیرا در هر صورت آن‌ها تنها قادر به خرید نسخه عادی فبلت جدید خواهند بود. حتماً می‌دانید گوشی‌های سامسونگ با مجهز شدن به تراشه‌های اسنپدراگون کوالکام وارد بازار آمریکا می‌شود، اما گلکسی های مجهز به دو سیم کارت از چیپست های اگزینوس این شرکت قدرت می‌گیرند. البته ممکن است سامسونگ سیاست خود را تغییر دهد و شاهد عرضه نسخه دو سیم کارت گلکسی نوت 8 به بازار آمریکا نیز باشیم.

با این که اخبار و گمانه زنی‌های زیادی درباره مشخصات فنی گلکسی نوت 8 فاش شده، اما باز هم به تمام مشخصات و امکانات این گوشی با تردید نگاه می‌کنیم. البته سامسونگ هفته‌ی گذشته تصویر واقعی فبلت پرچم‌دار خود را منتشر کرد و از طراحی و ظاهر آن مطمئن شدیم؛ اما باز هم باید منتظر رونمایی رسمی این دستگاه بمانیم.






منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار