کد خبر: ۱۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 19
چیزی تا عرضه نهایی پرچم‌دار جدید اپل، آی‌فون 8، باقی نمانده و در فرصت بجا مانده، شایعات و گمانه‌زنی‌ها به اوج خود خواهد رسید. این اخبار بیشتر در مورد طراحی نهایی و تطبیق رابط کاربری با گوشی خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : زمانی‌که code diggers دریافت که دکمه هوم مجازی آی‌فون 8 ممکن است قابلیت تغییر اندازه داشته و در واقع در اطراف آن محدوده function area موجود باشد، همانطور که تحلیل‌گران آنالیز نموده بودند، یک هنرمند گرافیست درباره این موضوع بسیار جدی تفکر نموده و تصور کرده که این جزییات شبیه چه چیزی می‌تواند باشد.

این دکمه دیجیتالی جدید از گوشی تمام صفحه‌ای آی‌فون 8 ممکن است مانند تصاویر باشد، بزرگ بوده و در تمامی صفحات هوم اسکرین حاضر و اپلیکیشن‌هایی در بالای هوم بار قرارگرفته‌اند. اگرچه فراموش نکنید که در حین تماشای فیلم و یا بازی که نیاز به حالت فول اسکرین دارید، این کلید مجازی محو شده تا زمانی‌که دوباره بدان نیازمند شوید.

این حقیقت که شما نمی‌توانید رنگ و سایه‌ روشن کردن آن را تغییر دهید، می‌تواند برای ما حس function area ایجاد کند. این موضوع براساس گفته‌های تحلیل‌گر، مینگ چی کو، مربوط به دکمه صفحه‌نمایش آی‌فون 8 در ذهن نقش می‌بندد. وی همچنین اشاره می‌کند که صفحه‌نمایش فعال برای این گوشی 5.15 اینچ بوده که بنابراین گفته در قسمت دکمه آی‌فون 8 نوار تعیین مسیر وجود خواهد داشت.

آی‌فون 8

موارد دیگری در مورد هوم بار وجود دارد که بعدا مشخص خواهد شد، اما طرح‌های مفهومی در بالا به ما آگاهی خوبی نسبت به احتمالات – نوتیفیکیشن از طریق میانبرهای گوناگون تا دیگر اطلاعات مربوط به صفحه‌نمایش – خواهد داد.


منبع : فون آرنا 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار