کد خبر: ۱۰۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۲ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 19
صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی در آخرین جلسه کمیته تخصصی خود به تازگی حمایت از 204 طرح پژوهشی جدید را تصویب کرده تا این طرح‌ها به زودی وارد مرحله اجرایی شوند.
به گزارش آی تابناک : در آخرین جلسه کمیته تخصصی صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران معاونت علمی با حمایت از  42 طرح پژوهشی، 12 طرح پسادکترا و 149رساله دکترا  و در مجموع 204  طرح موافقت شد تا زمینه برای فعالیت پژوهشگران کشور بیش از پیش فراهم شود. از جمله دستاوردهای طرح های مذکور می توان به تعهد به چاپ  138 مقالهISI  در سطح Q1، 1 مقاله ISI در سطح Q2، 160 مقاله ISI، 11 مقاله ISC، 2 مقاله JCR، 29 مقاله علمی پژوهشی، تالیف 8 عنوان کتاب، 1نرم افزار، 1 مورد ساخت دستگاه، 2 ثبت اختراع، 2 مورد ساخت نمونه محصول، 3 مورد تولید محصول آزمایشگاهی، 2 دانش فنی و طراحی 3 مدل مفهومی اشاره کرد. 
این طرح ها به زودی وارد مرحله اجرایی سازی می شوند تا دستاورد آنها باعث ارتقای سطح علمی و دستیابی به فناوری برای کشور شود. در واقع کمیته تخصصی یکی از ارکان صندوق است که تصویب نهایی طرح های پژوهشی برای حمایت را انجام می دهد ، به این صورت که طرح های پژوهشی تایید شده در هر یک از 13 کارگروه مختلف صندوق به کمیته تخصصی می رود تا در آنجا تصویب شود.





منبع : معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار