کد خبر: ۱۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 19
شرکت گمرک ایران شرایطی فراهم کرده است تا علاوه بر ارائه خدمات ۲۴ ساعته بتواند خدمات کلیدی از جمله امکان تشخیص موبایل اصل از تقلبی و تشخیص کالاهای اصلی را به مشتریان عرضه کند.
به گزارش آی تابناک : شرکت گمرک ایران همگام با الکترونیکی شدن تشریفات گمرکی قابلیت اظهار غیر حضوری کالاهای صادراتی، ترانزیتی و وارداتی را ایجاد کرده است تا بر اساس هدف حذف مراجعات حضوری به گمرک بتواند در زمینه احترام به حقوق شهروندی، تسهیل تجارت و حذف کاغذ از فرآیند تشریفات گمرکی، ۲۴ ساعته شدن و ارائه خدمات اینترنتی با پیش الکترونیکی شدن گمرک فعالیت داشته باشد.
 
موبایل 

قابلیت جدید که توسط شرکت گمرک ایران ایجاد شده است، استعلام قیمت واقعی محصول، برند و کشور سازنده تمامی کالاهای وارداتی است تا از خریداری محصول با قیمت غیر واقعی و بالاتر و همچنین خرید کالاهایی غیر اصلی و ساخت برندهای متفرقه توسط مشتریان و تجار جلوگیری شده و موبایل اصلی از تقلبی تشخیص داده شود.

یکی دیگر از قابلیت‌های گمرک الکترونیک، تشخیص گوشی‌های قاچاق و اطلاع از اصلت موبایل است. کاربران برای استفاده از این قابلیت باید شماره IMEI موبایل خود را به شماره پیامک ۳۰۰۰۸۸۸۷ ارسال کنند تا از قاچاق نبودن گوشی تلفن همراه خود مطمئن شوید که حالا باید امیدوار بود با اطلاع رسانی گسترده و استفاده مردم از این شیوه تشخیص گوشی قاچاق و غیر اصلی از موبایل اصلی که از طریق قانونی وارد کشور می‌شوند، میزان قاچاق موبایل یا فروش گوشی‌های قاچاق کاهش پیدا کند.





منبع : کلیک 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار