کد خبر: ۱۰۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۶ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 19
این روزها حرف‌های مختلفی درباره اینکه چه شرکتی مسئوول ساخت گوشی گوگل پیکسل 2 خواهد بود به گوش می‌رسد. برخی از شایعات حاکی است اچ تی سی شرکتی خواهد بود که تولید این گوشی را بر عهده خواهد گرفت.
به گزارش آی تابناک : در برخی شایعات به شرکت ال جی اشاره شده است. گرچه به لطف گزارش جدیدی در FCC به نظر می‌رسد این شرکت اچ تی سی خواهد بود. علاوه بر این در این گزارش به برخی از جزییات این گوشی نیز اشاره شده است.
طبق این گزارش، به نظر می‌رسد ابتدا اچ تی سی تنها تولید کننده گوشی پیکسل 2 خواهد بود اما با توجه به اینکه احتمالاً گوگل گوشی پیکسل 2 را در دو نسخه عرضه خواهد کرد بنابراین امکان دارد همانند گوشی‌های نکسوس 5X/6P، دو شرکت مختلف این گوشی‌ها را تولید کنند. اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که اچ تی سی مسئول تولید حداقل یکی از این گوشی‌ها است.



جالب است که در این گزارش به قابلیتی به نام Active Edge اشاره شده که به نظر می‌رسد شبیه به قابلیت فریم حساس به فشار موجود در گوشی اچ تی سی یو 11 باشد. گرچه به نظر می‌رسد این گوشی با فشار لبه‌های گوشی، دستیار دیجیتالی گوگل راه اندازی شود که البته ایده بدی هم نیست.
دیگر مشخصات ارائه شده در این گوشی شامل حافظه داخلی 64 گیگابایت، اسنپدراگون 835 کوالکام و اندروید 8.01 می‌شود. احتمالاً به زودی جزییات بیشتری از گوشی پیکسل 2 منتشر خواهد شد بنابراین در خبرهای بعدی همراه ما باشید.





منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار