کد خبر: ۱۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 18
نسخه بتا 1 آی او اس 11 ابتدا در خرداد ماه برای توسعه دهندگان عرضه شد. اپل اکنون نسخه بتا 6 این سیستم عامل را نیز منتشر کرده است.
به گزارش آی تابناک : آی او اس 11 بتا 6 هم اکنون برای توسعه دهندگان و همچنین اعضای برنامه آزمایشی بتا عمومی اپل در دسترس است.
آی او اس 11 بتا 6 تعدادی از قابلیت‌های جدید را برای آیفون و آی پد اپل به همراه خواهد داشت. این سیستم عامل نسبت به نسخه کنونی آی او اس با ظاهری جدید ارائه خواهد شد. همچنین این سیستم عامل با یک کنترل سنتر جدید به علاوه چندین تغییر در اعلان‌ها و صفحه قفل همراه خواهد بود.


همچنین تغییراتی در برنامه دوربین و گالری تصویر اعمال شده و دستیار سیری نیز تعدادی صدای جدید و قابلیت جدید را دریافت کرده است. اپل اعلام کرده سیستم عامل جدید آی او اس 11 را در پاییز منتشر خواهد کرد اما اشاره به تاریخ دقیق انتشار این سیستم عامل نکرده است.
انتظار می‌رود آی او اس 11 شهریور ماه همراه با آیفون 8 جدید برای دستگاه فعلی اپل منتشر شود. همچنین پیش بینی می‌شود اپل همراه با این گوشی از دو گوشی جدید آیفون 7S و 7S Plus نیز رونمایی کند.
سیستم عامل جدید آی او اس 11 بتا 6 هم اکنون قابل دانلود است و برای نصب این نسخه در دستگاه خود باید یا از توسعه دهنگان باشید یا در برنامه آزمایشی بتا عمومی اپل ثبت نام کرده باشید.





منبع : گیکی گجتز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار