کد خبر: ۱۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۸ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 17
طبق اعلام کمپانی نینتندو، به زودی یک جنگجوی جدید به بازی Arms اضافه خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : مدت کوتاهی است که از عرضه بازی Arms‌ برای کنسول نینتندو سوییچ می‌گذرد، اما در همین مدت کم نیز بارها شاهد ارائه آپدیت‌ها و محتوای جدید از طرف کمپانی نینتندو برای این بازی بوده‌ایم. حالا طبق آخرین اخبار بازی، کمپانی نینتندو قصد دارد یک شخصیت جدید را که هنوز نام آن معلوم نیست، به همراه یک نقشه جدید برای این بازی ارائه کند.

آن‌طور که در ویدیو کوتاه منتشر شده در حساب توئیتر رسمی بازی Arms دیده می‌شود، این شخصیت جدید دست‌هایی شبیه نانچیکو خواهد داشت. علاوه بر آن در توئیتی که دو روز قبل‌تر منتشر شده بود، شخصیت گزارشگر رقابت‌های لیگی بازی Arms یعنی Biff، در محیطی جدید با تم شکلاتی که به نظر می‌رسد بخشی از محتوای بسته الحاقی جدید باشد، به چشم می‌خورد.

Arms Screenshot

این بسته الحاقی که شامل یک کاراکتر و یک نقشه جدید است، اولین بسته الحاقی رایگانی نیست که از زمان انتشار بازی Arms در اختیار بازیکنان قرار گرفته. همین ماه گذشته بود که شاهد اضافه شدن شخصیت Max Brass به بازی بودیم. شخصیت مکس پیش از این نیز به عنوان یکی از باس‌های آخر در بازی حضور داشت، ولی قابل بازی‌کردن نبود. علاوه بر این بسته الحاقی، طی آپدیتی که کمی قبل‌تر عرضه شده بود نیز شاهد اضافه شدن کاراکترها و حالت‌های مبارزاتی جدیدی به بازی بودیم.

بازی Arms که در ماه ژوئن سال جاری به طور انحصاری برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شد، تاکنون توانسته نظر مثبت منتقدان بسیاری را به خود جلب کند. البته موفقیت‌های این بازی به همین‌جا ختم نمی‌شود. طبق آماری که کمپانی نینتندو منتشر کرده، این بازی توانسته تا پایان ماه ژوئن میلادی به فروشی معادل یک میلیون نسخه دست پیدا کند. حالا کافی است این آمار را با آمار فروش پنج میلیون نسخه‌ای کنسول نینتندو سوییچ تا این لحظه مقایسه کرده تا به میزان محبوبیت این بازی بین طرفداران پی ببرید!




منبع : GAMESPOT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار