کد خبر: ۱۰۷۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۴ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 17
ایران موفق به کسب جایگاه اول المپیاد بین‌المللی شیمی و ریاضی شد.
به گزارش آی تابناک : در مراسم برگزیدگان المپیاد بین‌المللی شیمی و ریاضی که امروز در دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، کشورهای ایران، روسیه و تاتارستان به ترتیب رتبه اول تا سوم را در المپیاد شیمی و ایران، روسیه و اوکراین به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را در المپیاد ریاضی از آن خود کردند.

علی قاسمی،‌ علیرضا عطایی، ‌امیرحسین اخلاصی، کیوان میرزایی و محمد هنری از جمله برگزیدگان المپیاد بین‌المللی در رشته ریاضی و برنا ساعدنیا و سید حیدر مروج از جمله برگزیدگان المپیاد بین‌المللی در رشته شیمی شدند.

در المپیاد بین‌المللی شیمی و ریاضی از شش کشور روسیه، ایران، ‌لهستان، ‌تاتارستان، ‌عراق و صربستان شرکت کرده بودند. برگزیدگان این المپیاد با حضور دکتر خدایی، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور و معاون وزیر علوم، دکتر تسلیمی قائم مقام وزیر علوم، دکتر احسان جلالی دبیر المپیاد دانشجویی کشور و دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور و سفیر صربستان در ایران، لوح تقدیر و مدال خود را دریافت کردند.

شرکت کنندگان در المپیاد بین‌المللی شیمی و ریاضی از روز یکشنبه 22 مرداد ماه تا امروز 26 مرداد جاری به رقابت پرداختند که درنهایت برگزیدگان این المپیاد اعلام شد.




منبع : ایسنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار