کد خبر: ۱۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 17
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه شیوه پیام‌رسانی از طریق شبکه‌های اجتماعی با روی کار آمدن رسانه‌های جدید تغییر یافته، گفت: تلاش روابط عمومی‌ها و سیستم‌های اطلاع‌رسانی باید استفاده هر چه بیشتر از این بستر باشد.
به گزارش آی تابناک : در ششمین آئین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی ایران، گفت: شیوه‌های پیام‌رسانی در دنیا تغییر پیدا کرده و بیشتر از طریق شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های جدید شده است.

وی افزود: تلاش روابط عمومی و سیستم‌های اطلاع‌رسانی در عصر جدید باید استفاده بیشتر از بستر شبکه اجتماعی باشد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: شرکت پست اخیراً تلاش کرده تا ضمن بهره‌مندی از سیستم‌های هوشمند از ساختارهای جدید استفاده بیشتری کند تا خدمات مطلوبی را در بستر IT به مردم ارائه دهد.

وی افزود: از ابتدا تا انتها مردم می‌توانند از طریق بسترهای جدید فراهم‌شده شرکت پست، مرسوله پستی خود را از طریق تلفن همراه رصد کنند.

مدیرعامل شرکت پست جمهوری اسلامی ایران گفت:‌ سهولت دسترسی به خدمات برای شهروندان بسیار مهم است ضمن اینکه شهروندان در عصر جدید به دنبال شفافیت بیشتر ارتباطات و اطلاعات هستند.

وی خاطرنشان کرد: 17 هزار دفتر ICT که دفاتر پیشخوان و روستایی بخشی از آنها هستند، می‌توانند خدمات دولتی را به نیابت از دستگاه‌های دولتی به مردم ارائه کنند.

مهری خاطرنشان کرد: تجارت الکترونیک و خدمات لجستیک که در جهان مرسوم شده، سه سال است در ایران پیگیری می‌شود و می‌کوشیم در این بستر خدمات توزیع کالا و اسناد را برای مردم ارائه کنیم.

وی افزود: 35 تا 500 درصد هزینه‌های تولید و پخش در ایران دلالی است که این رقم در نهایت بر دوش مصرف‌کننده سنگینی می‌کند به همین دلیل می‌کوشیم در این مسیر خدمات لجستیکی را به مردم ارائه داده و بهره‌مندی را در کشور گسترش دهیم.





منبع : ذاکرنیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار