کد خبر: ۱۰۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 16
گوگل منتظر یک روز خاص است تا نام رسمی به روزرسانی جدید اندروید را اعلام کند. باید منتظر بمانیم و ببینیم این شرکت بنا به عادت همیشگی خود برای نامگذاری نسخه های اندرویدی خود از نام دسرها و شیرینی ها، این بار چه نامی را انتخاب کرده است.

به گزارش آی تابناک : نسخه فعلی در زمان توسعه با نام اندروید N شناخته می شد که در نهایت در زمان انتشار با نام اندروید نوقا (نوقا نوعی شیرینی است) عرضه شد. نسخه جدید در حال توسعه نیز در انتشار بتا Android O نامیده شده بود و اما مشخص نیست که گوگل چه نامی را برای این اندروید انتخاب کرده است. طبق یک گزارش جدید، این احتمال وجود دارد که در روز خورشید گرفتگی پیش رو نام رسمی Android O اعلام شود.
بر اساس این گزارش گوگل نام این اندروید را در روز سی مرداد رسماً تائید خواهد کرد. قرار است در این روز یک خورشید گرفتگی کامل رخ دهد و این روز زمان هیجان انگیزی برای این کار خواهد بود.

همچنین نویسنده این گزارش ادعا می کند گوگل در روز رونمایی مراسمی باشکوه برنامه ریزی کرده تا نام دسری سیستم عامل جدید را همزمان با خورشید گرفتگی اعلام کند.
روز 30 مرداد یک خورشید گرفتگی کامل در آمریکا اتفاق خواهد افتاد. البته این خورشید گرفتگی در ایران قابل رویت نیست. آخرین باری که این اتفاق در آمریکا افتاده بود بیش از یک قرن پیش بود، بنابراین این روز برای افراد زیادی هیجان انگیز خواهد بود.
در حال حاضر کاربران زیادی سعی می کنند نام رسمی این نسخه جدید را حدس بزنند، اما گزارش های قبلی حاکی از این بودند که گوگل این نسخه از اندروید را Oreo (بیسکوئیت کرم دار شکلاتی) خواهد نامید.



منبع : ابرگیزمو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار