تاریخ انتشار: ۱۴:۵۲ - ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 15
گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر پیشرفت‌های گسترده‌ای کرده‌اند و ظرفیت حافظه داخلی گوشی‌های هوشمند افزایش‌یافته است. با این‌وجود هنوز گوشی هوشمند جای کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها را نگرفته است.
Sirius B کامپیوتر جیبی ارزان‌قیمت
به گزارش آی تابناک : اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دائماً به سفر می‌روید و نمی‌توانید لپ‌تاپ‌های سنگین را با خود حمل کنید، کامپیوتر جیبی سیریوس B بهترین گزینه است.

کامپیوتر جیبی Sirius B محصول شرکت Ockel، با قیمت ۱۹۰ دلار شما را از حمل‌ و نقل لپ‌تاپ‌های بزرگ فارغمی‌کند و به‌راحتی در جیب شما جا می‌شود، ضمن اینکه این کامپیوتر کوچک از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند.

سیریوس B از پردازنده ۴ هسته‌ای اینتل بهره می‌برد. ظرفیت حافظه این کامپیوتر جیبی شامل رم ۲ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه flash است. بر روی Sirius B دو پورت USB، یک پورت HDMI، یک اسلات Micro SD و Wi-Fi و بلوتوث تعبیه شده است.

سیریوس B یک کامپیوتر تمام و کمال به حساب می‌آید و به‌راحتی قابلیت پردازش فایل‌های سنگین را دارد. برای خرید یک لپ‌تاپ خوب باید ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار هزینه کنید ولی تنها با پرداخت ۱۸۹ دلار می‌توانید صاحب یک کامپیوتر با سخت‌افزار قوی و دارای ابعاد بسیار کوچک شوید.
منبع:شهرخبر
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار