کد خبر: ۱۰۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۷ - ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 14
سومین سمینار تخصصی فناوری‌های شرکت ارتباط امن موسوم EATS ۲۰۱۷ در امارات با همکاری شرکت‌های ویناس‌تک، ماتریکس۴۲ و فلومون برگزار شد و جدیدترین راهکارهای فنی در آن موردبحث و بررسی قرار گرفت.
به گزارش آی  تابناک : در ابتدای سمینار محمد مبصری، رئیس هیئت‌مدیره ارتباط امن و نام‌آشنای حوزه امنیت،‌ به بیان دیدگاه‌های خود درزمینه لزوم انجام تغییرات در کسب‌وکار پرداخت. 

وی در سخنان خود با اشاره به اینکه هر کسب‌وکاری که لزوم انجام تغییر را درک نکند محکوم به نابودی است، گفت: در ارتباط امن هم ما به دنبال همین تغییرات هستیم و نمونه آن‌ هم تحولاتی است که در نوع و نحوه ارائه محصولات صورت داده‌ایم.

مبصری در ادامه توضیح داد: راهکارها و محصولات جدیدی که به سبد ارتباط امن افزوده‌شده‌اند، هرکدام می‌توانند خط تجاری و همکاری جدیدی را باز کنند و به بخش‌های جدیدی از بازار وارد شوند و این همان تغییر است. آمارهای جهانی نشان می‌دهد که توجه به راهکارهای نوین از قبیل روش‌های جدید مدیریت دارایی‌های دیجیتالی،‌ اینترنت اشیا و مواردی ازاین‌دست می‌توانند سبب جهش و رشد شرکت‌ها شوند و چه بهتر که شرکت‌های ایرانی نیز به این مقوله‌ها وارد شوند.

رئیس هیئت‌مدیره ارتباط امن به شرکت‌های حاضر در سمینار پیشنهاد کرد که با بازنگری در کسب‌وکار و توجه به راهکارهای نوین، هرچه بیشتر به جهت رشد و ارتقای شرکت خود کمک کنند.

سومین سمینار فناوری‌های نوین یا همان EATS ۲۰۱۷ با سخنرانی‌های شرکت‌های همکار ادامه یافت. ابتدا کالین یو، از شرکت Venustech به معرفی شرکت خود و UTMهای تولیدی این شرکت پرداخت. وی با بیان اینکه این شرکت بزرگ‌ترین تولیدکننده راهکارهای امنیتی در چین است و از سوی ماهنامه فوربس به‌عنوان یکی از یکصد شرکت آینده‌دار معرفی‌شد، گفت: برقراری امنیت بازی‌های المپیک ۲۰۰۸ پکن و بازی‌های آسیایی گوانگژو با شرکت ما بوده و این شرکت در رده‌های وسیعی ازجمله تولید انواع UTM، فایروال، WAF، USM، ADC و سایر راهکارهای تأمین امنیت اطلاعات سازمان‌ها و شرکت‌ها فعالیت می‌کند. ویناس‌تک در ایران نیز با همکاری ارتباط امن و استقرار نیروهای فنی،‌ مشغول ارائه راهکارهای خاص به سازمان‌های ایرانی و توسعه فعالیت‌هاست.
در بخش بعدی سمینار مارک مخالک از شرکت فلومون به معرفی راهکارهای مانیتورینگ و آنالیز شبکه Flowmon پرداخت. محصولات این شرکت دید کاملی از ترافیک شبکه را فراهم می‌کنند تا از طریق آن بتوان کارایی شبکه را موردبررسی قرارداد و با تشخیص فعال تهدیدات شبکه‌ای، حملات DDOS و سایر خطراتی که امنیت شبکه را تهدید می‌کنند به مقابله با آنها پرداخت.

مانوئل دی استفانو، سخنران بعدی بود که به معرفی راهکار MATRIX۴۲ پرداخت. این شرکت عرضه‌کننده راه‌حل‌های مدیریت فضای کاری،‌ مدیریت دارایی‌های فناوری اطلاعات،‌ مدیریت سرویس‌ها و مدیریت یکپارچه نقاط انتهایی را بر عهده دارد و با رتبه خوبی که در گارتنر دارد یکی از شرکت‌های مهم و موفق در این زمینه است.

بخش بعدی سمینار نیز به برگزاری میزگردهای تخصصی بین عرضه‌کنندگان محصولات و شرکت‌های کانال نمایندگی اختصاص داشت که طی گفتگوهای چندجانبه، راه‌های توسعه همکاری‌های مشترک و امکان بومی‌سازی راهکارها بحث و بررسی شد.

پایان‌بخش مراسم نیز اعطای جوایز و لوح تقدیر به نمایندگان برگزیده شرکت ارتباط امن بود.

گفتنی است شرکت ارتباط امن به‌عنوان توزیع‌کننده واقعی راهکارهای امنیت شبکه و فناوری اطلاعات در ایران و توجه به اهمیت ارائه مشاوره و پشتیبانی مناسب به همکاران تجاری،‌ کانال بزرگی از شرکت‌های ارائه‌کننده امنیت اطلاعات را راهبری می‌کند.






منبع : افتانا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار