کد خبر: ۱۰۶۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 12
آخرین آپدیتی که برای اپ بومی دوربین موبایل های گوگل منتشر شده قابلیتی کوچک، اما مفید و کاربردی را برایش به ارمغان آورده است. با دریافت این نسخه می توانید از سلفی فلش استفاده کنید.از آنجا که اکثر اسمارت فون ها برای دوربین سلفی خود فلش LED ندارند، گوگل با اضافه کردن این قابلیت تلاش کرده تا نور یک فلش واقعی را با جایگزین کردن یک صفحه کرم رنگ در زمان سلفی گرفتن شبیه سازی کند.

به گزارش آی تابناک : وقتی که در شرایط نوری ضعیف سلفی بگیرید، این صفحه کرم  رنگ با ظاهر شدن می تواند نور بیشتری را به چهره تان بتاباند تا عکس های واضح تری داشته باشید.برای فعالسازی سلفی فلش کافیست وقتی در مد سلفی گرفتن هستید روی آیکن Flash اشاره کرده و حالت فعال یا اتوماتیک را انتخاب نمایید. پوشانده شدن یک سوم انتهایی تصویر با مربعی به رنگ بژ شما را از فعال بودن این حالت آگاه می کند.

اپلیکیشن دوربین گوگل به روز رسانی شد

توجه داشته باشید که موقع عکس گرفتن با سلفی فلش، صفحه برای یک ثانیه روشن مانده و بعد از آن عکس گرفته می شود. بنابراین بهتر است که طی این مدت سر و دست تان را بی حرکت نگه دارید.

نسخه 4.4 گوگل کمرا ژست های میان بر حرکتی جدیدی را هم معرفی کرده که از جمله آن ها می توان به دابل تپ برای زوم و سوایپ برای جابجایی میان حالات عکاسی و فیلمبرداری اشاره کرد. برای دانلود و استفاده از اپلیکیشن دوربین گوگل می بایست از دیوایس های نکسوس و پیکسل مبتنی بر اندروید 7.1.1 به بالا استفاده نمایید.





منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار