کد خبر: ۱۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۹ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 12
تغییرات یکی از برنامه‌های سیستمی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، به عرضه جهانی دستیار صوتی بیکسبی اشاره می‌‏کند.هنگامی‌که سامسونگ از گوشی‌های پرچم‏دار گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کرد، دستیار صوتی بیکسبی به عنوان یکی از قابلیت‏‌های کلیدی این دو مدل معرفی شد اما بخش «صوتی» دستیار صوتی بیکسبی در زمان عرضه پرچم‏داران جدید سامسونگ در دسترس قرار نداشت.

به گزارش آی تابناک : با این‌حال، مدتی بعد سامسونگ در ابتدا دستیار صوتی بیکسبی را برای کاربران در کره جنوبی عرضه کرد و پس از مدت کوتاهی، دستیار صوتی بیکسبی برای کاربران در ایالات متحده فعال شد.

هرچند، به‌نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ برای عرضه  گسترده دستیار صوتی بیکسبی آماده می‌شود و تصمیم دارد تا دستیار صوتی بیکسبی را برای تمامی کاربران ارائه دهد. در تغییرات برنامه «مخاطبین» سامسونگ که روی فروشگاه اختصاصی سامسونگ قرار گرفته است؛ اشاره می‎شود که بخش «صوتی» دستیار صوتی بیکسبی به صورت جهانی فعال خواهد شد.

البته، باید ادعا کرد که تنها نسخه «انگلیسی‌زبان» دستیار صوتی بیکسبی برای عرضه گسترده در نظر گرفته شده است و به همین جهت اگر با زبان انگلیسی آشنایی ندارید؛ احتمالاً دستیار صوتی بیکسبی برای شما چندان کاربردی نخواهد داشت.

دستیار صوتی بیکسبی به صورت گسترده عرضه خواهد شد

در شایعات پیشین پیرامون دستیار صوتی بیکسبی، اشاره شده است که شرکت سامسونگ برای اضافه کردن زبان‌‏های بیشتر به دستیار صوتی بیکسبی با مشکل مواجه شده و همین موضوع، محدودیت تعداد زبان را برای دستیار صوتی بیکسبی به دنبال داشته است. The Investor در آن زمان اعلام کرد که شرکت سامسونگ با کمبود منابع مواجه شده است و به همین جهت، این سازنده نمی‌تواند مطابق با برنامه پیشین خود، زبان‌های دیگر را به دستیار صوتی بیکسبی اضافه کند؛ این موضوع، باعث شده است تا شرکت سامسونگ در حال‌حاضر به پشتیبانی دستیار صوتی بیکسبی از زبان کره‌ای و انگلیسی بسنده نماید.

به هرحال، مطمئن نیستیم که تا چه اندازه تصویر به‌دست آمده، دقیق است یا شاید مفهوم عبارت درج شده کاملاً متفاوت از آن چیزی باشد که انتظار داریم. به همین جهت، چندان به فعال‌سازی جهانی دستیار صوتی بیکسبی روی گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس خود امید نداشته باشید!

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، تنها گوشی‌های امسال سامسونگ نخواهد بود که از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می‏کند. این سازنده کره‌‏ای، به‎زودی از گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد و شاید تصمیم دارد تا فبلت پرچم‎دار جدیدش را با تمامی قابلیت‏‌هایی که برای آن درنظر گرفته شده است، ارائه دهد؛ به همین جهت، تصمیم گرفته تا دستیار صوتی بیکسبی را به صورت جهانی برای کاربران فعال کند زیرا گلکسی نوت 8 از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی خواهد کرد.





منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار