کد خبر: ۱۰۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۵ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 12
شرکت آمازون در حال بررسی یک تکنولوژی برای ارتش ایالات متحده است تا بتواند غذاهای بدون نیاز به نگهداری در یخچال را فراهم کند.

به گزارش آی تابناک، بزرگترین فروشگاه آنلاین جهان، به زودی در سال آینده، اقدام به فروش غذای آماده از قبیل گوشت گاو و فریتاتای سبزیجات می‌کند.

آمازون به  دنبال تکنولوژی تحویل غذا
این غذا ها می توانند ذخیره شده و حملی آسان دارند و نیز نیازی به یخچال ندارند همچنین در مقایسه با هزینه غذای رستوران، بسیار ارزان قیمت تر هستند.

اگر این فن آوری پیشرفته در زمینه مواد غذایی پیشرفت کند و آمازون آن را در مقیاس وسیع اجرا کند، این امر می تواند یک گام بزرگ برای این شرکت باشد، زیرا به نظر می رسد که مشتریان مواد غذایی بیشتری را به سمت خود می کشاند.

آمازون به  دنبال تکنولوژی تحویل غذا


این تکنولوژی مواد غذایی پیشرو، توسط مایکروویو استریلیزاسیون حرارتی، و یا MATS، توسط محققان دانشگاه ایالتی واشنگتن توسعه یافته و تحت حمایت سرمایه گذاری آزمایشگاه 915، مستقر در دنور به بازار عرضه شده است.

طبق آزمایش 915 ، روش استفاده آن شامل قرار دادن بسته های مهر و موم شده غذا در آب گرم یا قراردادن آن در مایکروویو، برای چند دقیقه است.

این شرکت گفت: بر خلاف روش های سنتی که بسته ها باید 1 ساعت در آب جوش قرار می گرفتند، که عمدتا طعم و مواد مغذی را از بین می بردند، در این تکنولوژی، طعم و بافت طبیعی غذا حفظ می شود. همچنین این غذا می تواند به مدت یک سال ذخیره شود و این امر برای مدل تجاری ذخیره و تحویل آمازون مناسب است.

پایان پیام/ سلیمانی فر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار