کد خبر: ۱۰۶۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 12
در فاصله چند روز مانده به انتشار بازی Sonic Mania، نسخه پی‌سی آن تاخیر خورد.
به گزارش آی تابناک : بازی Sonic Mania، جدید‌ترین نسخه سونیک، قرار بود در تاریخ ۲۴ مرداد برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شود. با این حال در جدید‌ترین اخبار بازی، کمپانی سگا اعلام کرد که نسخه پی‌سی این بازی با کمی تاخیر منتشر خواهد شد. به طور دقیق‌تر، کاربران کامپیوتر برای تجربه بازی باید تا تاریخ ۷ شهریور منتظر بمانند. سگا در مورد این تاخیر گفت:

نسخه پی‌سی بازی نیاز به بهینه‌سازی‌های بیش‌تری دارد. به همین دلیل هم تقریبا دو هفته دیرتر و در تاریخ ۲۹ آگوست منتشر خواهد شد. تیم سازنده بازی تلاش زیادی می‌کند تا بازی روی تمامی پلتفرم‌ها با شرایط خوبی اجرا شود. ما هرگز دوست نداریم بازی را با مشکلاتی که دارد، عرضه کنیم و برای ما کیفیت بازی و بهینه بودن آن اهمیت خیلی زیادی دارد. 
البته سگا برای جبران این تاخیر، تصمیم گرفته تا بازی Sonic the Hedgehog را به صورت رایگان به کاربران پی‌سی بازی هدیه دهد. این بازی برای افرادی که بازی را پیش از ۲۴ مرداد پیش خرید کنند و همچنین خریداران نسخه کالکتور بازی به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. همچنین نسخه کالکتور فیزیکی بازی در تاریخ ۲۴ مرداد برای افرادی که آن را پیش خرید کرده باشند، ارسال خواهد شد. با این حال با وارد کردن کُدی که در این نسخه وجود دارد، تنها بازی Sonic the Hedgehog در استیم فعال خواهد شد و برای تجربه Sonic Mania باید تا همان روز انتشار بازی در تاریخ ۷ شهریور منتظر بمانید. 

به هر حال باید منتظر ماند و دید که بازی Sonic Mania در نهایت چه کیفیتی خواهد داشت. برای آشنایی بیش‌تر با بازی، می‌توانید پیش نمایش آن را در زومجی بخوانید. 





منبع : GAMESPOT 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار