کد خبر: ۱۰۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 11
در ابتدا کمی شوکه کننده به نظر می رسد. آخر ما در مورد این ها زیاد نشنیده بودیم. اما، آیا به تازگی اعلانیه های عضویت در اکس باکس لایو را مشاهده می کنید؟ این اعضا خود را زنان ۲۰ ساله ای معرفی می کنند که به دنبال محبت شما هستند؟ شاید با یکی از آن ها صحبت کرده باشید. می گویند که دوست دارند شما را به نمایش خصوصی دعوت کنند. عده ای هم در ابتدای کار اطلاعات کارت اعتباری شما را می خواهند.

به گزارش آی تابناک : شما تنها نیستید. صد ها کاربر بر روی فیسبوک، توییتر و اکس باکس لایو از دست این ربات ها می نالند. در واقع، فضای این شبکه ها دارد از این ربات ها پر می شود. برخی از این ربات ها آن قدر هوشمندانه طراحی شده اند که پاسخ های آن ها شما را به شک می اندازد. گاهی با خود می گویید نه او یک شخص واقعیست.


این مشکل بسیار جدی است. شبکه های اجتماعی در حال پر شدن از این ربات ها هستند. این ربات ها اطلاعات کارت های اعتباری و یا منابع مالی شما را می دزدند. مایکروسافت هم باید به سرعت این مشکل را در سرور های خود حل کند. البته، فکر نکنید رقبای لباس آبی از این مشکل در امان هستند. سرور های پلی استیشن نیز مملو از این ربات ها شده اند. یکی از این ها پسر عمه مرا نیز اغفال کرد

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار