کد خبر: ۱۰۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 11
همانطور که می‌دانید کنسول ایکس‌باکس وان ایکس برای عرضه در نوامبر امسال برنامه ریزی شده است و در آن موقع هیچگونه رقابت مستقیمی از طرف سونی رخ نخواهد داد، یا به عبارتی سونی کنسول جدیدی برای عرضه و رقابت (همانند چیزی که بین کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ مشاهده کردیم) در مقابل ایکس‌باکس وان ایکس نخواهد داشت. آیا این به این معنی می‌باشد که ایکس‌باکس وان ایکس در فصل تعطیلات ۲۰۱۷ بازار را تصاحب کرده و فروش رویایی را تجربه می‌کند؟ البته که نه! زیرا درست است که سونی مقابله مستقیمی نخواهد کرد اما به این معنی نیست که هیچگونه واکنش و جایگزینی ندارد. بر اساس خبری که از طرف یکی از کارمندان سونی به بیرون درز کرده است، پلی‌استیشن ۴ اسلیم در اواخر این ماه کاهش قیمت پیدا خواهد کرد.
به گزارش آی تابناک : همچنین، کارمند مربوطه به این اشاره کرد که یک تبلیغ جدید مربوط به باندل پلی‌استیشن ۴ اسلیم به همراه آنچارتد ۴ در راه می‌باشد که بر اساس آن این باندل قرار است به قیمتی پایین و با ارزش ۲۶۹٫۹۹ دلار در ۱۳ آگوست در دسترس باشد.

من بر روی هدف مورد نظر کار می‌کنم و ما تبلیغات را حدودا یک یا دو هفته زودتر دریافت می‌کنیم بنابراین تمام کارکنان می‌دانند که چیزی قرار است به فروش گذاشته شود. و خب ما به این صورت می‌توانیم کارهای بازاریابی و غیره را انجام دهیم. جدیدترین تبلیغی که برای ما فرستاده شده است و قرار است هفته‌ی دیگر عرضه شود مربوط به باندل پلی‌استیشن ۴ اسلیم به همراه آنچارتد ۴ می‌باشد که قرار است در قیمت پایین جدید خود و به ارزش ۲۶۹٫۹۹ دلار در دسترس قرار بگیرد.

چیز جالب در مورد این متن مربوط به اصطلاح "قیمت پایین جدید خود” می‌باشد که به طور واضح اشاره دارد که این قرار است یک افت قیمت دائمی باشد. اگر سونی واقعا برای افت قیمت پلی‌استیشن ۴ اسلیم برنامه ریزی کرده باشد به طور حتم در طی اعلامی بزرگ آن را آشکارا خواهد گفت. پس باید چند روزی و تا ۱۳ آگوست برای این واقعه منتظر ماند.

تعداد زیادی از منتقدان بر این باورند که عرضه ایکس‌باکس وان ایکس همزمان با افت قیمت پلی‌استیشن ۴ اسلیم خواهد بود. اما آیا همچین اتفاقی از سوی سونی رخ خواهد داد؟ هر چیزی امکان پذیر است.





منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار