کد خبر: ۱۰۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 11
رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه حضور محمدجواد آذری‌جهرمی در وزارت ارتباطات می تواند به پویایی و نشاط این وزارتخانه کمک کند، گفت: وی جوانی پویا و نخبه ای است که می تواند ابتکارات خوبی برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد.

به گزارش آی تابناک : محمدرضا رضایی نماینده جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به معرفی محمدجواد آذری‌جهرمی از سوی رئیس جمهور به مجلس برای تصدی وزارت وزارت  ارتباطات و فناوری اطلاعات، گفت: ما معتقدیم که گزینه رئیس جمهور برای تصدی این وزارتخانه بسیار خوب و مناسب بوده است.

آذری جهرمی جوان نخبه و پرتوان است/ گزینه مناسب برای وزارت ارتباطات

 وی با بیان اینکه آذری جهرمی جوانی نخبه و باسواد است، گفت: ایشان معاون وزیر ارتباطات و فناوری بوده و آشنایی دقیقی با امورات وزارتخانه دارد.

 رئیس کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه حضور محمدجواد آذری‌جهرمی در وزارت ارتباطات می تواند به پویایی و نشاط این وزارتخانه کمک کند، گفت: وی جوانی پویا و نخبه ای است که می تواند ابتکارات خوبی  برای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات داشته باشد.

 رضایی با بیان اینکه در فضای مجاری می طلبد که جوانان ورود کنند، افزود: انتخاب این جوان برای وزارت ارتباطات انتخاب دقیق و بجایی بود.

 وی با اشاره به سابقه مدیریتی خوب این وزیر پیشنهادی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با توجه به شناختی که ایشان از مسائل وزارتخانه دارد و مشکلات موجود را می داند، راهکارهای خوبی برای برون رفت از مشکلات خواهد داشت.

آذری جهرمی جوان نخبه و پرتوان است/ گزینه مناسب برای وزارت ارتباطات

 رئیس کمیسیون عمران مجلس تاکید کرد: کمیسیون از ایشان دعوت می کند تا با حضور در جلسه  رسمی، برنامه های خود را ارائه کند تا نمایندگان شناخت بهتری از وی داشته باشند.

 رضایی با بیان اینکه آذری جهرمی قطعا مورد استقبال مجلس واقع شود و نمایندگان برای تصدی وزارتخانه به  وی رای اعتماد خواهند داد، گفت: وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از قشر جوان است و وضعیت خوبی در مجلس دارد.





منبع : بولتن نیوز 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار