کد خبر: ۱۰۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 11
یک گزارش جدید، از عرضه گلکسی نوت 8 با نمایشگر حساس به فشار حکایت دارد. با این‏‌حال، مشخص نیست که این فناوری، چه قابلیت‎هایی را در اختیار کاربران قرار می‌‏دهد.
به گزارش آی تابناک : با اینکه «نمایشگر حساس به فشار» چندان ویژگی جدیدی نیست، اما رسانه‌‏های کره‌ای امروز اعلام کرده‎اند که گلکسی نوت 8 به نمایشگر حساس به فشار «فورس‎ تاچ» مجهز خواهد بود. در حال‌حاضر، گوشی‏‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ نیز از نمایشگر حساس به فشار استفاده می‎کند اما این فناوری، تنها ذر بخشی از نمایشگر به کار گرفته شده است.

گلکسی نوت 8 به نمایشگر حساس به فشار مجهز خواهد بود

به علت حذف دکمه فیزیکی Home در گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ، شرکت سازنده از دکمه نرم‏‌افزاری Home روی گوشی خود استفاده کرده است و تنها این بخش پایین نمایشگر، نسبت به فشار وارد بر صفحه‌نمایش حساس است. با وجود تأیید عرضه گلکسی نوت 8 با نمایشگر حساس به فشار، هنوز مشخص نیست که تنها بخشی از صفحه‌‌‏نمایش به فشار وارد بر آن، حساس خواهد بود یا تمام نمایشگر فبلت گلکسی نوت 8 مانند آیفون‌های شرکت اپل، از این فناوری استفاده می‎کند.

شایعات پیشین در رابطه با نمایشگر حساس به فشار گلکسی نوت 8، نشان می‎دهد که تمام صفحه‏نمایش فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ نسبت به فشار وارد بر اثر لمس نمایشگر، واکنش نشان می‎دهد. با این‌‏حال، مشخص نیست که شرکت سامسونگ، چه قابلیت‌هایی را برای نمایشگر حساس به فشار فبلت گلکسی نوت 8 درنظر گرفته است.

شرکت سامسونگ، گلکسی نوت 8 را 23 آگوست (1 شهریور) در رویداد Unpacked معرفی خواهد کرد و پرچم‏دار جدید سامسونگ به همراه محصولات رده‌بالای سازندگان دیگر در نمایشگاه IFA برلین به نمایش گذاشته می‌شود. هم‏چنین، اعلام شده است که گلکسی نوت 8 از 15 سپتامبر (24 شهریور) در بازار کره جنوبی عرضه خواهد شد؛ هرچند، مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ مدتی پیش اعلام کرد که عرضه جهانی فبلت پرچم‏دار جدید این شرکت از ماه اکتبر آغاز خواهد شد و در ماه سپتامبر، گلکسی نوت 8 به صورت محدود در تعدادی از کشورها از جمله کره جنوبی و ایالات متحده عرضه می‌‏شود.

در رابطه با مشخصات‌‏فنی گلکسی نوت 8، باید گفت که این فبلت رده‎بالا به نمایشگر 6.3 اینچی مجهز شده است و از دوربین دوگانه با چینش افقی استفاده می‎کند. هم‏چنین، شرکت سامسونگ حداقل هشت گیگابایت حافظه رم را برای پرچم‏دار جدیدش درنظر گرفته است؛ با این‎حال، شایعات مبنی بر عرضه نسخه رده‌‏بالای گلکسی نوت 8 با 256 گیگابایت حافظه در بازار کره جنوبی وجود دارد. در صورتی‌که در این مدل، حافظه رم نیز هشت گیگابایت باشد؛ به‌‏نظر می‏رسد گمانه‌‏زنی‌های پیشین پیرامون مدل «امپرر ادیشن» گلکسی نوت 8 صحت داشته باشد.






منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار