تاریخ انتشار: ۱۷:۲۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 10
احتمالا شما هم مانند سایر دوستانتان از مرورگر جدید شرکت کره‌ای سامسونگ بی اطلاع هستید. طی روزهای اخیر سامسونگ الکترونیکز از مرورگر جدید خود با نام «سامسونگ اینترنت» رونمایی کرده است.
به گزارش آی تابناک : اگر هنوز از این اپلیکیشن استفاده نکرده‌اید، احتمالا بعد از این از آن استفاده می‌کنید. این محصول با هر تلفن همراه اندرویدی جدید کار می‌کند.

اکثر گوشی‌های اندرویدی بصورت پیش فرض از مرورگر گوگل کروم بهره‌مند هستند و از آن به عنوان مرورگر پیش فرض استفاده می‌کنند. مرورگر سامسونگ نشان از آرزوی بزرگ سامسونگ برای تبدیل به یک شرکت قدرت‌مند نرم‌افزاری و نه فقط یک غول سخت افزاری است.

سامسونگ اینترنت مانند هر مرورگر مدرن دیگری قابلیت همگام سازی بوک مارک‌ها و چند برگه‌ای بودن را دارا است و اگر در رایانه شخصی به بوک مارک‌ها احتیاج داشته باشید، به سادگی با یک افزونه گوگل کروم امکان همگام سازی برای شما فراهم می‌شود.

همچنین قابلیتی برای بیماران مبتلا به اختلالات بینایی در آن گنجانده شده که High-contrast نام دارد و استفاده از مرورگر را تا حد بسیاری زیادی راحت می‌کند.

سامسونگ اینترنت بصورت پیش فرض از قابلیت WebVR پشتیبانی می‌کند. WebVR واقعیت مجازی را به مروگرهای اینترنتی می‌آورد. از سوی دیگر هدست واقعیت مجازی GearVR نیز از این مرورگر پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ اینترنت برپایه Chromium پروژه متن باز گوگل کروم نوشته شده، اما یک کپی ساده از سورس کد گوگل نیست. 




منبع : کلیک
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار