تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 09
یک سال از اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام می گذرد و هر روز طرفداران آن بیشتر می شود اینستاگرام این علاقه را نادیده نگرفت و کاربران را با جدیدترین قابلیت خود یعنی لایو دونفره غافل گیر کرد.
لایو دونفره بگیرید!
به گزارش آی تابناک : اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین شبکه های مجازی است که کاربران برای بارگذاری تصاویر و ویدیو های خود از آن استفاده می کننداین امکان را به کاربران خود می‌دهد که عکس‌ها و ویدئوهای خود را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توییتر، تامبلر و فلیکر همرسانی کنند.

این نرم افزار محبوب که بدون نیاز به فیلتر شکن برای تمام کاربران قابل دسترسی است از زمان ساخت تا کنون قابلیت های جدیدی را به کاربران ارائه کرده است. جدیدترین قابلیتی که اخیرا به اینستاگرام اضافه شدن قابلیت لایو از طریق استوری بود. قابلیتی که می شود از طریق ویدیوی زنده با فالوورها ارتباط زنده گرفت. حالا اینستاگرام جدیدترین و غافل گیر کننده ترین قابلیت خود را به قسمت استوری اضافه کرده است با این مژده که لایو دو نفره بگیرید!
پس از گذشت حدود یک سال از اضافه شدن قابلیت استوری به اینستاگرام، اکنون این قابلیت نزدیک به 250 میلیون کاربر دارد و روز به روز محبوبیت‌اش افزایش می یابد و به کاربران‌اش اضافه می شود.

اپلیکیشن اینستاگرام در تازه‌ترین بروزرسانی‌های خود، توجه بیشتری به بخش استوری معطوف کرده، چرا که کاربران زیادی جذب آن شده‌اند. اینستاگرام در جدید ترین بروز رسانی خود قابلیتی به نام "لایو دو نفره" ایجاد کرده است. با استفاده از این قابلیت می توانید کاربرانی که از خود و محیط اطراف به صورت زنده تصویر ضبط می کنند را در لایو استوری خود شریک کنید. اینستاگرام اعلام کرده که در حال حاضر قابلیت لایو دو نفره برای درصد کمی از کاربران فعال شده و در حال آزمایش آن است و طی ماه‌های آینده این ویژگی برای تمامی کاربران فعال می‌شود. با استفاده از این قابلیت شما با دعوت از دوستان خود به صورت همزمان در یک صفحه لایو برگزار می‌کنید و سایر دوستانتان این لایو شما را تماشا می‌کنند و امکان لایک و ابراز نظر خواهند داشت.

زمانی که شما از شخصی برای لایو مشترک دعوت می‌کنید، صفحه نمایش به ۲ قسمت مساوی تقسیم می‌شود. نکته جالب توجه در این سرویس جدید قابلیت آنی تغییر شخص دوم است. یعنی بصورت آنی می توانید یکی دیگر از دوستانتان را جایگزین دوست فعلی حاضر در لایو کنید.
با اضافه شدن این قابلیت ها انتظارات کاربران از این نرم افزار محبوب بالا رفته و حدس و گمان ها برای قابلیت بعدی اینستاگرام بیشتر می شود.  


ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار