به گزارش آی تابناک : آقای دی اس آن، مدیرعامل الجی ضمن تبریک به برندگان در مورد این المپیاد گفت:" شرکتهای الجی و گلدیران همیشه اهمیت ویژهای برای ارتقا سطح کیفی خدمات پس از فروش قائل شدهاند و سرمایهگذاریهای گستردهای در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان انجام دادهاند. قسمتی از مسئولیتهای اجتماعی الجی، برگزاری این المپیاد برای پنجمین سال متوالی است که در 2 سال اخیر، امکان شرکت و رقابت برای تمامی تکنسینهای شاغل در این حوزه در سراسر ایران فراهمشده است." هدف از این مراسم، شناخت تکنسینهایی است که از مهارت و دانش بالایی برخوردار هستند، و هم چنین قدردانی و سپاس از آنها به جهت تلاش مضاعف در پشتیبانی مشتریان، با حفظ الگو و ارزشهای سازمانی که در راستای مشتری مداری است.
در اولین مرحله از پنجمین المپیاد ملی مهارتهای خدمات، مسابقه بهصورت همزمان و آنلاین در سراسر ایران برگزار شد. در این مرحله، نزدیک به 1700 نفر از شرکتکنندگان در سه گروه صوتی و تصویری، خانگی و تهویه مطبوع در تاریخهای ۱۱ و ۱۲ و ۱۳ تیرماه به رقابت پرداختند. بعد از آن 700 نفر برگزیده شده و در مرحله دوم یعنی امتحان تئوری منطقهای، شرکت کردند. در نهایت از این 700 نفر تعداد 45 تکنسین برتر توانستند به مسابقه نهایی راه پیدا کنند.
مسابقه نهایی در روز شنبه و یکشنبه، 14 و 15 مرداد ماه در شرکت خدمات گلدیران با حضور آقای دی اس آن مدیرعامل الجی، آقای پارک مدیر خدمات الجی، آقای همتی هیئت مدیره گلدیران، آقای طهرانیان رییس فنی حرفهای تهران و آقای قاسمی معاون آموزشی اداره کل برگزار شده و نتیجه آن طی مراسم باشکوه اختتامیه اعلام شد. در این اختتامیه به برندگان دور نهایی در هر دسته محصولی، جوایز نفیسی اهدا گشت و رتبههای برتر این دوره به مسابقات بینالمللی دبی نیز اعزام میشوند. اسامی برندگان از طریق سامانه یادگیری آموزش شرکت مشتریان گلدیران Lms .goldirancs.ir و کانال تلگرام شرکت گلدیران t.me /goldirangroup اعلام شده است.
منبع : سخت افزار