کد خبر: ۱۰۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۹ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 08
ظاهراً تحریم های آمریکا در زمینه ی حمل و نقل بر علیه ایران به فرصت مناسبی برای تبدیل شدن اسنپ به بازیگر اصلی پیشرو در زمینه ی حمل و نقل در ایران تبدیل شده است.

به گزارش آی تابناک : شهرام شاهکار در سال ۲۰۱۴ پس از کار و تحصیل در انگلیس و کانادا به ایران برگشت و شرکت حمل و نقل اینترنتی را راه اندازی کرد. او در این زمینه می گوید: «احساس کردم که بازار توسعه نیافته ای وجود دارد که من می توانم با استفاده از مهارت ها و تجاربی که در خارج از کشور کسب کرده ام برای توسعه ی آن استفاده کنم».

با اسفاده از برنامه ی اسنپ، که روی آی او اس و آندروید قابل نصب است، در کمتر از ۵ دقیقه می توان یک خودرو برای حمل و نقل تهیه کرد. به گفته ی شهرام شاهکار شرکت او در سال گذشته تا ۷۰ درصد افزایش راننده داشته است و اکنون دارای ۱۲۰ هزار راننده ی فعال است. اسنپ خدماتی مانند اسنپ رز که راننده های خانم را در اختیار بانوان قرار می دهد نیز دارد.
اسنپ توانسته است بخشی از جامعه را که به دنبال شغل هستند صاحب شغل کند و ماهی حدوداً ۹۰۰ دلار برای آن ها درآمد به همراه داشته باشد. در حال حاضر، اسنپ ۴ شهر ایران را تحت پوشش دارد و امیدوار است که به زودی همه ی شهرهای بزرگ ایران را تحت پوشش داشته باشد. این شرکت مدعی است که ۸۰ درصد بازار را در اختیار گرفته است. برنامه های مجازی دیگری همچون تپسی و کاپرینو بخش های دیگری از این خدمات را بر عهده گرفته اند.





منبع : گویا آی تی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار