کد خبر: ۱۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۰ - ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 08
مجموعه « iHelp » اخیرا به کدهای اسپیکر هوم پاد دست پیدا کرده و از این طریق مشخصات گوشی آیفون 8 اپل را استخراج کرده است.
به گزارش آی تابناک : هرچه به ماه سپتامبر و تاریخ رونمایی گوشی هوشمند آیفون 8 اپل نزدیک می‌شویم، روز به روز گزارش های بیشتری از جزئیات این گوشی پرچمدار شرکت اپل به فضای مجازی راه پیدا می‌کند.

مهم‌ترین و جذاب ترین گزارشی که تا کنون از ساخت آیفون 8 به دست ما رسیده، استفاده از اسپیکر خانگی هوم‌پاد در این گوشی است. هرچند این شایعه پس از مدتی توسط شرکت اپل رد شد.

اما به تازگی اطلاعات جدیدی توسط «iHelp» از گوشی آیفون 8 اپل منتشر شده است، آنها به کدهای اصلی هوم پاد آیفن 8 دست پیدا کرده و اطلاعات این گوشی را پیش از رونمایی آن فاش کرده‌اند. بر اساس این گزارش دوربین اصلی این گوشی قابلیت فیلمبرداری با کیفیت 4K و 60 فریم بر ثانیه را داراست. همچنین در این گزارش ذکر شده که ممکن است دوربین سلفی آیفون 8 نیز مانند دوربین اصلی این گوشی با کیفیت 4k عرضه شود.

 اگرچه ارائه یک گوشی با دوربین اصلی و سلفی 4k اتفاق بسیار هیجان انگیزی برای کاربران به شمار می‌رود، اما اگر این گزارش صحت داشته باشد، اپل اولین مرتبه ای است که یک گوشی با دوربین اصلی 4k عرضه می‌کند، اما به هرحال اپل نشان داده شرکتی نیست که همیشه همه چیز را یکجا به مشتری بدهد. از همین رو شاید بتوان برای نسل های بعد از آیفون 8 در انتظار آیفونی با دوربین اصلی و سلفی 4k بود.

به هر حال خیلی ها بر این باورند که تکذیب خبر استفاده از اسپیکر هوم پاد در آیفون 8 توسط اپل، درست بعد از افشای اطلاعات آیفون 8 به وسیله بررسی کدهای این اسپیکر، جزئی از سیاست های این کمپانی بوده است، زیرا این شرکت قصد داشته با رد کردن احتمال استفاده از این اسپیکر از فاش شدن اطلاعات گوشی هوشمند آیفون 8 جلوگیری کند، چراکه اپل برای استفاده از اسپیکر هوم پاد در آیفون 8 باید اطلاعات گوشی را با اسپیکر هماهنگ نماید و به همین دلیل مجبور است اطلاعات دقیق این گوشی را در کدهای آن استفاده کند و همین مسئله عاملی شده تا منابع مختلف با دسترسی به کدهای اسپیکر هوم پاد به اطلاعات آیفون 8 دست یابند.

ویژگی های دیگری که بدست آمده این است که آیفون 8 احتمالا دکمه «هوم» ندارد و با تلنگری از جانب دست روشن می‌شود. فناوری تشخیص چهره، صفحه نمایش بدون لبه، دوربین مادون قرمز و هوشمند، از دیگر ویژگی های این گوشی پرچمدار اپل است. در خصوص رنگ این گوشی، احتمالا اپل 6 رنگ مشتق از خاکستری، قرمز و طلایی را در نظر دارد.

گفتنی است که شایعاتی درباره این گوشی هوشمند و مشخصات آن منتشر شده است که به آنها اشاره می‌کنیم: دوربین سه بعدی با دو لنز، صفحه نمایش منحنی 5 و 5.8 اینچی ، قابلیت های واقعیت افزوده و ...

همچنین گفته می‌شود  آیفون 8 با حافظه 128 و 256 گیگابایتی عرضه می‌شود که به ترتیب 999 و 1099 دلار ارزش خرید دارند.





منبع : باشگاه خبرنگاران جوان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار