کد خبر: ۱۰۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۹ - ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 07
یک پسر بچه 9 ساله از نیوجرسی نامه ای دست‌نویس را به ناسا ارسال کرد و طی آن از این آژانس درخواست کرد تا برای او شغلی را در جهت همکاری با فضانوردان در نظر بگیرند.
به گزارش آی تابناک :  در نامه ای که روز 3 اوت منتشر شد، جک دیویس که در سال چهارم دبستان تحصیل می‌کند از ناسا درخواست کرد تا سمت "افسر حفاظت سیاره ای" را به وی بدهند.

 او در این نامه اشاره کرد که به رغم سن کمی که دارد، می‌تواند ایده‌های مناسبی را برای این کار ارائه دهد.

جک در نامه ای که با متن کودکانه‌ای نوشته شده بود بیان کرد که دلیل من از این درخواست این است که خواهرم من را یک موجود فضایی دانسته و من به تماشای فیلم‌های مرتبط با فضا و موجودات بیگانه علاقه دارم.

جک در این نامه تاکید می‌کند که دارای ویژگی‌های دیگری مانند مهارت در بازی‌های ویدیویی بوده و این کار به او کمک می‌کند تا مانند یک موجود فضایی فکر کند. او سپس نامه را با عنوان "جک، نگهبان کهکشان" امضا کرده و به پایان رسانده است.

پسر 9 ساله خواستار کار در ناسا شد!

او در مصاحبه ای اظهار کرد که هدفش از نوشتن این نامه این بوده که فکر می‌کند کار کردن در ناسا، کاری بسیار جالب و هیجان انگیز است.

او می‌گوید: فکر می‌کنم تنها کسی هستم که با وجود سن کم، تمایل کار در این آژانس را دارد.

گفته می‌شود که در آمد افسر حفاظت سیاره ای در ناسا ، در حدود 124,406  تا 187,000  دلار در سال است.

وظایف این فرد شامل برنامه ریزی و هماهنگ کردن فعالیت‌های مرتبط با نیازهای ماموریت‌های حفاظت سیاره‌ای ناسا و نظارت بر اجرای آنها توسط ماموریت‌های فضایی پرواز ناسا است.

ناسا در بیانیه ای اعلام کرد: این سمت که در دهه 1960 به وجود آمد باعث ایجاد هیجان زیادی در عموم مردم شده است.

پسر 9 ساله خواستار کار در ناسا شد!

"دکتر جیمز ال گرین" مدیر بخش علوم سیاره ناسا، به سرعت به نامه جک پاسخ داد که این کار یک موقعیت واقعا عالی و کار بسیار مهمی است.

ناسا در پاسخ به این کودک 9 ساله اظهار کرد: این کار شامل حفاظت از زمین در برابر میکروب‌های کوچک در زمانی است که ما نمونه هایی را از ماه، سیارک‌ها و مریخ به زمین باز می‌گردانیم. همچنین شامل حفاظت از سیارات و اقمار دیگر در برابر میکروب‌هایی است که از سیاره ما پخش می‌شود.

گرین سپس برای جک نوشت که امیدوار است او با تلاش و جدیت درس بخواند و در مدرسه خوب کار کند.

او در ادامه نوشت که ما همواره در ناسا به دنبال یافتن دانشمندان و مهندسان جوان و خلاق هستیم و امیدواریم روزی برسد که تو را در اینجا ملاقات کنیم.




منبع : یاهو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار