کد خبر: ۱۰۵۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 06
نبرد هور یک بازی موبایل ایرانی با محوریت جنگ ایران و عراق است.

به گزارش آی تابناک : جنگ هشت ساله ایران و عراق، به عنوان یک رخداد در تاریخ کشور، تا به امروز در بازی‌های ویدیویی ایرانی مختلفی به تصویر کشیده است و نبرد هور، ساخته استودیو مهاد هم یکی از همین دست بازی‌ها است. این بازی با محوریت عملیات‌هایی از جنگ طراحی شده که در آن‌ها، غواص‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای داشتند. 

به طور دقیق‌تر، در بازی نبرد هور در مجموع شاهد ۳ مرحله هستیم که البته هریک از این مراحل، خود به دو بخش تقسیم می‌شوند. در بخش اول، هدف شما این است که در نقش یک غواص به منطقه عملیات اعزام شده و کار‌های مختلفی را در تاریکی شب انجام دهید؛ کار‌هایی از قبیل خنثی کردن مین، خراب کردن سیم‌خاردار، قرار دادن مهمات و جعبه‌های اسلحه در محیط برای استفاده نیرو‌های عملیاتی، شناسایی مواضع دشمن و همچنین کار گذاشت بمب‌هایی به منظور منفجر کردن بخشی از مقر دشمن، از جمله کار‌هایی هستند که در این بخش از بازی باید در نقش یک غواص آن‌ها را انجام دهید.

بازی موبایل ایرانی نبرد هور

بازی موبایل ایرانی نبرد هور

بازی موبایل ایرانی نبرد هور

البته شخصیت بازی در این بخش به یک مسلسل و چند نارنجک هم مجهز شده و در صورتی که دیده شود، می‌تواند با استفاده از این تجهیزات از خود دفاع کند. علاوه بر این در محیط یک سری سربند هم دیده می‌شوند که با برداشتن آن‌ها، می‌توانید با غواص‌های دوران جنگ آشنا شوید. 

اما پس از اینکه ماموریت شما در نقش غواص با موفقیت انجام شد، نوبت به بخش دوم ماموریت می‌رسید که در آن در طول روز و زیر روشنایی آفتاب، باید با استفاده از یک قایق که مجهز به تیربار و RPG است، دقیقا به همان منطقه‌ای که توسط غواص شناسایی کرده و مواردی مثل مین‌ها یا سیم خاردار‌هایش را از بین برده‌اید، رفته و این بار نیرو‌های دشمن را از پای در بیاورید و مواضع آن‌ها را به طور کامل تخریب کنید. در حالی که بخش اول هر مرحله حالتی مخفی‌کارانه و تاکتیکی دارد، در بخش دوم بیش‌تر شاهد یک بازی اکشن صرف هستیم که می‌توانید با اسلحه تیربار و همچنین RPG، دشمن را از بین برده و انفجار‌های بزرگی هم پدید بیاورید. 

بازی موبایل ایرانی نبرد هور

بازی موبایل ایرانی نبرد هور

بازی موبایل ایرانی نبرد هور

نبرد هور یک بازی موبایل کاملا رایگان است و در آن خبری از خرید‌های درون برنامه‌ای یا تبلیغات هم نیست. همچنین بازی برای یک بازی موبایل، گرافیک نسبتا قابل قبولی دارد و با اینکه ضعف‌هایی در این زمینه دیده می‌شود، اما گرافیک بازی به شکلی نیست که شما را از تجربه آن منصرف کند. مخصوصا انفجار‌ها و افکت‌های اینچنینی کیفیت نسبتا خوبی دارند. در کل اگر به بازی‌های موبایل ایرانی علاقه دارید، نبرد هور یک بازی اندروید با محوریت جنگ ایران و عراق است  که تجربه آن می‌تواند برای شما سرگرم‌کننده باشد. 

دانلود بازی نبرد هور

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar



منبع : زومجی 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار