کد خبر: ۱۰۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 03
ظاهرا نوار وضعیت گوشی هوشمند آیفون ۸ نسبت به نوار وضعیت آیفون‌های کنونی، قدرتمندتر خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : اینکه طراحی آیفون ۸ اپل چگونه خواهد بود، برای بسیاری از علاقمندان به حوزه‌ی فناوری و به‌خصوص گیک‌ها جذابیت زیادی دارد. البته با توجه به اطلاعاتی که اخیرا در فرم‌ور اسپیکر هوشمند هوم‌پاد به دست آمده، به نظر می‌رسد اپل طراحی نهایی آيفون ۸۸ را تایید کرده است. طرح تایید شده در فرم‌ور هوم‌پاد با طرح‌هایی که پیش از این در مورد سبک طراحی آيفون ۸ دیده بودیم، مطابقت دارد و بدین ترتیب انتظار می‌رود این دستگاه به یک نمایشگر بدون حاشیه مجهز شود که البته در بالای آن تعدادی سنسور و دوربین جلویی تعبیه شده است.

بخش بالایی نمایشگر آیفون ۸ جایگاه قرار گیری اسپیکر مکالمه، دوربین جلویی و سنسورهای دیگر است. اگر طراحی آیفون ۸ واقعا به همین شکل باشد، بنابراین شاهد یک طرح عجیب خواهیم بود که احتمالا باعث ایجاد تغییراتی در رابط کاربری اپلیکیشن‌ها خواهد شد. اما بنا به اعلام توسعه‌دهنده‌ای به نام استیو تروتون اسمیت، ظاهرا اپل از قبل به این مورد فکر کرده و در واقع شاید راه‌حلی هم برای آن داشته باشد.

بنا به گفته‌ی تروتون اسمیت، به‌نظر می‌رسد اپل بخش نوار وضعیت آیفون ۸ را بازطراحی کرده و ظاهرا این قسمت از نظر طراحی قدرتمندتر خواهد بود. همچنین پیش‌بینی شده که نوار وضعیت گوشی یاد شده مخصوصا تقسیم شده و به همین دلیل احتمالا روش متفاوتی برای کار با این بخش ارائه خواهد شد. این درحالی است که نوار وضعیت گوشی‌های آيفون در چند سال اخیر تقریبا بدون تغییر بوده است.

در هرحال باید کمی بیشتر صبر کنیم تا گوشی هوشمند آیفون ۸ در ماه سپتامبر رسما معرفی شود و در آن زمان می‌توان نگاه دقیق‌تری به تغییرات این محصول داشت. 

به نظر شما اپل چه تغییراتی را در بخش نوار وضعیت گوشی آیفون ۸ اعمال خواهد کرد؟





منبع : UBERGIZMO 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار