کد خبر: ۱۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 August 02
پلت فرم اعطای تسهیلات در هنگ کنگ به ارائه وام برای مصرف کنندگان آمریکایی راه اندازی شده است.

به گزارش آی تابناک، داینرونگ، پلت فرم اعطای تسهیلات چینی ، روز چهارشنبه اعلام کرد، 220 میلیون دلار از گروهی از سرمایه گذاران به رهبری صندوق حوثی مستقل سنگاپور GIC ، به دنبال گسترش تحقیقات تکنولوژی جدید و در حال گسترش در سراسر چین است. و تحقیقات در سایر کشورها در منطقه را بررسی می کند.

پلت فرم داینرونگ پیشتاز سرمایه گذاری آسیا

گوست هتیه، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل اجرایی شرکت  Dianrong، از برنامه ریزی برای سرمایه گذاری در شانگهای خبر داد که از این وجوه برای بعضی از شاخه های جدید خود در سراسر چین برای تحقیق و توسعه و خرید بالقوه استفاده کند.

به گفته وی "اکنون ما به سطح دیگری رسیده ایم، به طوری که افراد حوضه مالی ما را می شناسند و نیز ما را به عنوان کسی که واقعا بخشی از صنعت مالی است، می بینند."

این شرکت که توسط" هتیت" تاسیس شد، به عنوان وام دهندگان آنلاین آمریکا، نیز در حال حاضر دارای پشتیبانان بزرگ هستند که از جمله آن  سهام خصوصی شرکت Standard Chartered و شرکت سرمایه گذاری با تکنولوژی متمرکز Tiger Global Management  است که سهام آن  در سال 2015، تا مبلغ 207 میلیون دلار افزایش یافت.

پس از راه اندازی این پلت فرم  در سال 2012، دیانرونگ به خدمات مختلفی از جمله تامین مالی زنجیره تأمین با استفاده از تکنولوژی بلوچین گسترش یافت، و به نظر می رسد فراتر از بازار شلوغ چین، دارای هزاران بازیکن P2P است که باعث رشد آن می شود. این شرکت در سال 2015 یک شرکت مشترک با "هانوا گروپ" در کنسولگری سئول، برای ارائه تسهیلات بازار و سایر خدمات تکنولوژی مالی در کره جنوبی عرضه کرد.

اخیرا این شرکت در هنگ کنگ به ارائه بازار سرمایه گذاران آسیایی برای خرید وام های مصرف کنندگان آمریکایی راه اندازی کرده در ماه ژوئیه، شرکت سرمایه گذاری "کوارک فایننس" را در شانگهای خریداری کرد تا قیمت وام هایی را که در آن پلت فرم آنلاین دارد را عرضه بازار کند.


پایان پیام/ سلیمانی فر

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار