کد خبر: ۱۰۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۳ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 July 31
در هفته گذشته اطلاعاتی در خصوص قطعات احتمالی به‌کار رفته در گلکسی نوت 8 منتشر شد. برخی از این اطلاعات مربوط به دوربین این گوشی هوشمند می‌شد و تقریبا تایید می‌کرد که سامسونگ برای فبلت پرچم‌دار خود از دوربینی دوگانه با فلش LED دوگانه بهره برده است.
به گزارش آی تابناک : یکی از ویژگی‌های احتمالی موجود در این تصاویر مربوط به قابلیتی با نام Smart Zoom است. این قابلیت زوم اپتیکال 3X نرم‌افزاری بوده که می‌تواند با حفظ جزئیات و رنگ تصاویر، تا سه برابر بر روی سوژه موردنظر زوم کند. از مشخصات دیگر گلکسی نوت 8، قابلیت Refocus است. این ویژگی با همراه کردن دسته‌ای از تصاویر، می‌تواند نقطه‌های فوکوس دستگاه بر روی بخش مختلف تصویر را تسریع ببخشد. ویژگی فوق نشان از به‌کارگیری دوربین دوم در گلکسی نوت 8 دارد؛ یک لنز معمولی و یک لنز تله‌فوتو. درحالی‌که گزارش‌های منتشر شده حکایت از وجود دو لنز مستقل در این گوشی داشتند.

این اسناد دو ویژگی Background Effect و Perspective View را نیز نشان می‌دهند. با استفاده از ویژگی اول می‌توان به راحتی پشت زمینه تصاویر را تار کرد و با استفاده از ویژگی دوم، کاربر می‌تواند زاویه دید تصویر را حتی پس از گرفتن عکس، عوض کند.

دوربین گلکسی نوت 8 در مقایسه با دوربین گلکسی S8 نور بیشتری جذب می‌کند؛ این مورد به‌خصوص در تصاویر HDR و حالت Super Night Shot mode به وضوح مشخص است. در حالت Super Night Shot mode کاربر قادر خواهد بود تا با جذب نور بیشتر توسط دوربین دوگانه که در مقایسه با دوربین تک مقدار بیشتری نور جذب می‌کند، تجربه بهتری در عکاسی شب داشته باشد.

مراسم رونمایی از فبلت گلکسی نوت 8 در 23 آگوست برگزار خواهد شد و عرضه این محصول نیز در ماه سپتامبر صورت خواهد پذیرفت. تغییرات ذکر شده در دوربین این گوشی هوشمند می‌تواند تا حدود زیادی خیال شرکت سامسونگ و کاربران را بابت عدم شباهت این محصول و گلکسی S8 راحت کند.






منبع : آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار