کد خبر: ۱۰۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۷ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 July 31
استودیو Acid Wizard تاریخ انتشار بازی ترسناک بقا Darkwood را برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، مک و لینوکس مشخص کرد.

به گزارش آی تابناک : استودیو لهستانی اسید ویزارد (Acid Wizard) مدتی است که در حال کار روی یک پروژه وحشت بقا است. بر طبق جدیدترین اخبار بازی، سازندگان تاریخ انتشار پروژه خود یعنی بازی Darkwood را مشخص کردند. در این راستا بازی مذکور در تاریخ ۲۶ مرداد ماه (۱۷ آگوست) از طریق سیستم «دسترسی پیش از موعد» (Early Access) استیم برای کامپیتور های ویندوزی، مک و لینوکس منتشر خواهد شد.

darkwood

همانطور که در عکس فوق مشاهده می‌کنید زاویه دید بازی Darkwood از بالا به پایین است که در آن کاربران در دنیای آن به جستجو می‌پردازند و برای زنده ماندن تمام تلاش می‌کنند. در این بازی کاربران در روشنایی به جستجو در دنیای این بازی می‌روند تا رمز و راز‌های آن را برملا کنند و با جمع‌آوری آیتم‌ها به ساخت سلاح‌ها بپردازند. اما وقتی شب فرا می‌رسد دنیای این بازی رنگ دیگری به خود می‌گیرد و پلیدی آن را فرا می‌گیرد. برای محافظت از جان خود به دنبال پناهگاه بروید و با ساخت تله‌ها از کسانی که می‌خواهند به شما آسیب برسانند، دور بمانید. دنیای این بازی به طور خودکار پردازش می‌شود و شما در آن شاهد مناطق تکراری نخواهید بود. در این محیط‌ها آیتم‌هایی پیدا می‌شود که به شما اجازه می‌دهد کاراکتر خود را قدرتمند کنید و خوشبختانه بتوانید شبی دیگر را پشت سر بگذارید.

نفراتی در دنیای بازی Darkwood گنجانده شده است که با پیش‌بردن بازی با آنها بیشتر آشنا می‌شوید اما نکته مهم این است که در این دنیا نباید به کسی اعتماد کنید زیرا دست دیوانگی به همه خواهد رسید حتی خود شما.

برای اطلاع بیشتر از بازی Darkwood می‌توانید به صفحه استیم یا وب‌سایت رسمی آن مراجعه کنید.




منبع : dualshockers
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار