کد خبر: ۱۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 July 30
سال پیش سونی اعلام کرد که می‌خواهد قیمت اشتراک پلی‌استیشن پلاس در ایالات‌متحده را از 49.99 دلار به 59.99 دلار افزایش دهد؛ درست هم‌قیمت سرویس طلایی ایکس‌باکس. امروز نیز شرکت اعلام نمود قصد دارد برای افزایش هزینه در دیگر مناطق اقدام کند.

به گزارش آی تابناک : بهای پلی‌استیشن پلاس در اکثر محدوده‌ها جهشی به خود خواهد دید. کاربران انگلستان باید از این پس به‌جای 39.99 یورو، 49.999 یورو بپردازند. همچنین قیمت برای ساکنین اروپا از 49.99 یورو به 59.99 یورو تغییر خواهد کرد. در 31 آگوست مصادف با 9 شهریور، قیمت‌های جدید به‌جای قیمت‌های کنونی خواهند آمد. در قاره آفریقا نیز از 749 رند به 899 رند افزایش خواهد یافت. قیمت قاره آفرقا و آمریکا (با در نظر گرفتن مالیات بر ارزش افزوده) به شکل خاصی (و عجیبی!) دقیقا یکی است. شرکت سونی با تغییر ارزها، قیمت‌ها را تغییر می‌داد ولی این‌بار بدون قید هیچ دلیلی، چنین کاری را انجام می‌دهد.

هزینه اشتراک پلی‌استیشن پلاس را افزایش می‌ یابد

مایکروسافت هم در سال پیش به‌خاطر تغییرات ناگهانی در ارزها، هزینه سرویس طلایی ایکس‌باکس را بالا برد. سونی می‌گوید افرادی که عضو این سرویس باشند، Just Cause 3 ،Assassins Creed: Freedom Cry و دیگر بازی‌ها را در ماه آگوست رایگان دریافت خواهند کرد. این سرویس در پلی‌استیشن ویتا، پلی‌استیشن 3 و 4 در دسترس است که به گیمرها اجازه می‌دهد از بازی‌های چند نفره لذت ببرند.





منبع : آی تی رسان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار