کد خبر: ۱۰۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 July 24
معاون علمی‌وفناوری رییس‌جمهوری با رد شایعه حضورش در وزارت ارتباطات یا وزارت صنعت، گفت: در کابینه بعدی حضور دارم، اما پست وزارت را قبول نخواهم کرد.
به گزارش آی تابناک : دکتر سورنا ستاری امروز در بازدید از سالن الکامپ استارز در بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در جمع خبرنگاران با رد شایعه حضورش در وزارت ارتباطات یا وزارت صنعت گفت: در کابینه بعدی حضور دارم، اما پست وزارت را قبول نخواهم کرد. 
 
وی همچنین در جمع استارتاپ‌ها به سخنرانی پرداخت و گفت: در سه سال گذشته موانع زیادی از پیش پای استارتاپ‌ها برطرف شده، اما همچنان مشکلات زیادی بر سر راه است. 
 
ستاری افزود: با کمک خود استارتاپ‌ها و دولت می‌توان بروکراسی سنگین در سیستم دولتی را که مانع توسعه کارآفرینی است، پشت سر گذاشت. 
 
معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور با بیان این که وضعیت نسبت به 6 ماه پیش متفاوت است و مشکلات زیادی حل شده، گفت: قطعا مشکلات فعلی هم به سرعت برطرف می‌شود و به زودی کسب و کارهای نوپای امروز، بزرگ‌ترین شرکت‌های ایران خواهند شد. 
 
ستاری با بیان این که سرمایه‌گذارانی که تا دیروز به دنبال حضور در پروژه‌های نفت و سیمان و پتروشیمی بودند، اکنون به حوزه استارتاپ‌ها علاقه‌مند شده‌اند، گفت: استارتاپ‌ها باید در هفته 10 درصد رشد کنند، در غیر این صورت حتما در تیم‌شان باید تغییر ایجاد کنند.




منبع : ایسنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار