کد خبر: ۱۰۱۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۲ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - 2017 July 23
با توجه به رشد لحظه ای و بسیار قدرتمند سیستم های کامپیوتری هکر ها بدون اجازه شما تنها با اجرای یک فایل روی کامپیوتر یا لبتاپ شما به آسانی می توانند کنترل وبکم دستگاه شما را به دست گرفته و از هر کجای این کرده خاکی شما را ببینید!
به گزارش آی تابناک : اخبار امنیتی و تیتر‌های که شما را تحت تاثیر قرار می‌دهند این روز‌ها اصلا کم نیستند!

اگر آقای James Comey را نمی‌شناسید باید بگوییم ایشان یکی از مدیران FBI است و در ادامه باید بگوییم حتما دلیل موجهی برای پوشاندن لنز دوربین یا همان وبکم لبتاپ وجود داشته که ایشان هم به این امر مبادرت کرده و لنز وبکم لبتاپش را با یک نوار کاغذی پوشانیده است.

وقتی از آقای James Comey بابت پوشاندن وبکم لبتاپ پرسیده شده ایشان گفته اند:

    بعضی از کارها از روی عقل است، این مورد هم همینطور!

لبتاپ‌ها همه جا هستند، دفاتر کار، اداره‌های دولتی، سازمان‌ها، شرکت‌های خصوصی، فروشگاه‌ها، منازل، اتاق خواب‌ها و … دوربین آن‌ها دقیقا مقابل شخصی است که درست جلو انها نشسته و شک نکنید که بسیاری هستند که توانایی رصد کردن و کنترل دوربین‌های سیستم عامل‌هایی را دارند که روی لبتاپ شده نصب شده و شما هیچگاه نخواهید فهمید!

وبکم
 
آیا واقعا هک ردن وبکم لبتاپ امکان پذیر است؟

بله، متاسفانه باید بگوییم بله، با توجه به رشد لحظه ای و بسیار قدرتمند سیستم‌های کامپیوتری هکر‌ها بدون اجازه شما تنها با اجرای یک فایل روی کامپیوتر یا لبتاپ شما به آسانی می‌توانند کنترل وبکم دستگاه شما را به دست گرفته و از هر کجای این کرده خاکی شما را ببینید!

متاسفانه این اتفاق در دنیای کنونی بسیار مرسوم است و روزانه و حتی در لحظه بسیاری از تصاویر و ویدئو‌ها از کاربران در سطح اینترنت بدون اجازه انها به اشتراک گذاشته می‌شود!

همین ماه پیش بود که یک هکر کانادایی ویدئویی از یک زوج امریکایی و تمام عکس العمل‌ها و حواشی اش را در حین مشاهده Netflix بودند را بر روی اینترنت قرار داد!

این اتفاق‌ها کم نیست، موارد مشابه از باج گیری‌های هکر‌ها از خانم‌ها بابت تصاویر برهنه در اینترنت بیداد می‌کند، از این رو بدون برو برگرد همین الان برخیزید و برای اینکه از الان به بعد با خیالی آسوده از لپتاپ خودتان استفاده کنید روکشی روی دوربین مقابل چشمتان قرا دهید!






منبع : نت نوشت 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار