کد خبر: ۱۰۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۳ - ۳۱ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 22
یک مزدور و یک نجات یافته شخصیت‌های جدید این بازی هستند.
به گزارش آی تابناک : بازی Code Vein از ساخته‌های باندای نامکو (Bandai Namco) یک بازی اکشن RPG است که با استایل شبیه Dark Souls و انیمه مانند خود، توانسته است توجه بسیاری از طرفداران را به خودش جلب کند و به خاطر استیل هنری، مکانیز‌م‌های متنوع گیم‌پلی و ویژگی‌های خاص خودش و البته تقلید‌های غیرمعمولش، توانسته حسابی بر سر زبان‌ها افتاده و بحث‌های زیادی را به دنبال خود داشته باشد. تیم سازنده این بازی در گذشته تجربه ساخت عنوان God Eater را نیز در کارنامه خود دارد.

امروز باندای نامکو هیجانات و انتظارات حول این بازی را با انتشار اطلاعات جدید از آن باز هم بالا برد تا شور شوق طرفداران آن بار دیگر به بالاترین حد خود برسد. این شرکت اعلام کرد که میا کارنستین (Mia Karnstein) و یاکومو شینونومه (Yakumo Shinonome) دو شخصیتی هستند که در این بازی حضور خواهند داشت. میا یک شخصیت مونث سرگردان و نجات یافته است در حالی که یاکومو شخصیتی است که سابقاً مزدور بوده است و با ایجاد بی‌نظمی و کار‌های غیرمتعارفی که در گذشته انجام می‌داده است، اکنون تبدیل به شخصیتی دوست‌داشتنی، صادق و وفا دار شده است. شما می‌توانید در تصویر شاخص این خبر، عکس این شخصیت جدید را مشاهده کنید.

Code Vein طبق چیزی که پیش‌تر اعلام شده است، اوایل سال ۲۰۱۸ بر روی پلتفرم‌های پلی‌اسیتشن ۴، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در سراسر دنیا منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد این بازی و این دو شخصیت جدید چیست؟ آیا این بازی پتانسیل کافی برای درخشش در بازار جهانی را دارد و یا مانند اکثر بازی‌های ژاپنی فقط توجه همین قشر از بازی‌بازان را جلب خواهد کرد؟ انتظار شما از این عنوان چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.





منبع : گیمفا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار