کد خبر: ۱۰۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۲ - ۳۱ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 22
روز گذشته شرکت موزیلا نسخه ای جدید از مرورگر فایرفاکس را معرفی کرد که قابلیت های بسیاری به نسخه iOSاین مرورگر افزوده است.
به گزارش آی تابناک : این بروزرسانی جدید امکانات بسیار زیادی به اپلیکیشن فایرفاکس در آی او اس اضافه کرده است از جمله این تغییرات مهم اضافه شدن حالت نمایش در شب میباشد که با استفاده از آن در هنگام مطالعه چشمانتان اذیت نخواهد شد و علاوه بر این  قابلیت اسکن بارکد به صورت پیشفرض در این نسخه فعال شده است.

گفتنی است این تغییرات در راستای پروژه جدید موزیلا به نام کوانتوم صورت گرفته است که منابع اعلام کرده اند موزیلا تصمیم دارد از این موتور پردازشی در نسخه های آتی استفاده کند.

از جمله تغییرات نسخه جدید مرورگر موزیلا میتواند به  بهینه تر شدن سیستم مدیریت تب ها و پشتیبانی از yMail  اشاره کرد علاوه بر این اگر از سرویس فایرفاکس لاگین برای سینک کردن پسورد های خود استفاده میکنید بهتر است بدانید که موزیلا در این بخش تغییرات ویژه ای اعمال کرده است و بسیار نسبت به گذشته بهینه تر شده است.

و در پایان بسیاری از مشکلات و باگ های نسخه قبلی در فایرفاکس 8.0 به طور کامل برطرف شده اند، از جمله باگی که موجب فریز شدن ویدیوهای وبسایت یوتوب و سرویس های دیگر می شد.




منبع : فون آرنا 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار