کد خبر: ۱۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 19
معاون فروش و بازاریابی سایپا اعلام کرد خودروی کوئیک از نیمه دوم مرداد در بازه قیمتی ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان پیش فروش خواهد شد.

به گزارش آی تابناک : رضا تقی‌زاده، معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا در حاشیه‌ی نمایشگاه خودروی شیراز با اعلام این مطلب که خودروی کوئیک در بازه‌ی قیمتی ۳۳ تا ۴۰ میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد، به خبرنگاران گفت:

نام کوئیک، کاملا ایرانی بوده و برگرفته از منطقه‌ای در کردستان است. این خودرو ۱۰۰ درصد ایرانی است. پیش‌فروش این خودرو همراه با ساینا اتوماتیک و برلیانس C3 در نیمه دوم مرداد ماه انجام و از آبان ماه سال جاری خودروهای کوئیک و ساینا به تدریج، تحویل متقاضیان خواهد شد.


سایپا کوئیکتقی‌زاده اعلام کرد که ۳ خودروی تیبا، ساینا و کوئیک به عنوان جایگزین‌های پراید خواهند بود که تمام استانداردهای جدید حوزه‌ی خودرو را که از سال آینده باید اجرایی شوند، با موفقیت پشت سر گذاشته‌اند. وی همچنین اعلام کرد که خط تولید مشترک سایپا-سیتروئن تا پایان سال آغاز به کار خواهد کرد و تولید خودروی سیتروئن C33 به عنوان اولین محصول  مشترک این دو شرکت خودروسازی، به زودی آغاز خواهد شد.

معاون فروش و بازاریابی سایپا درباره صحبت‌های مطرح شده مبنی بر همکاری مجدد این شرکت بانیسان اذعان داشت:

هم اکنون در حال مذاکره با نیسان هستیم؛ اما به طور کلی مذاکره با خودروسازان مطرح جهانی عموما تحت تاثیر سیاست‌های خارجی است. مذاکرات مثبتی با نیسان و همچنین کیا موتورز کره انجام شده است و در صورت رسیدن به تفاهم، مایل به افزایش  سطح همکاری با این خودروسازان مطرح هستیم.

وی درمورد افزایش قیمت خودروهای تیبا و پراید بر اساس مجوز صادر شده توسط شورای رقابت اعلام  کرد که پس از دریافت رسمی این مصوبه، بلافاصله افزایش قیمت را اعمال خواهیم کرد. تقی‌زاده درباره‌ی رویکرد سایپا جهت توقف تولید پراید گفت:

برنامه‌ی ما کاهش تدریجی تولید پراید است؛ چرا که تولید پراید با قیمت حال حاضر صرفه‌ی اقتصادی برای ما ندارد و به همین دلیل به دنبال تولید محصولی هستیم که هم رضایت مشتریان را جلب کند و هم سودآوری بیشتری برای سایپا به دنبال داشته باشد. سهم پراید از سبد محصولات ما در سال ۹۳ به میزان ۶۸ درصد بود که در حال حاضر این رقم به ۳۵ درصد کاهش یافته است. طبیعی است که خودرویی را که دارای چند ستاره‌ی ایمنی باشد، نمی‌توان جایگزین پراید کرد؛ چرا که قیمت آن بالای ۶۰ میلیون تومان خواهدبود. در هیچ کجای دنیا خودروی ۵ ستاره با قیمت ۵ هزار دلار عرضه نمی‌شود.

سایپا کوئیک

نمایشگاه خودروی شیراز با حضور ۵۵ شرکت داخلی و خارجی تا روز جمعه ۳۰ تیرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.





منبع : عصرایران 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار