کد خبر: ۱۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۲۸ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 19
تردیدی نیست که مجموعه تلویزیونی تاپ گیر بخش بسیار بزرگی از موفقیت خود را مدیون سه مجری توانمند یعنی جرمی کلارکسون، جیمز می و ریچارد هموند بود. افول این مجموعه و ریزش بینندگان بعد از جدایی تیم کلارکسون می تواند بهترین گواه بر این ادعا باشد.

به گزارش آی تابناک : پس از جدایی سه مجری معروف از تاپ گیر و پیوستن آنها به  آمازون برای تولید مستندی خودرویی با نام گرند تور، انتظارات از برنامه جدید بسیار بالا بود. یکی از دلایل این انتظارات به بودجه حدودا 250 میلیون دلاری اختصاص یافته توسط آمازون برای سه فصل مربوط می شد.

سود 11 میلیون دلاری آمازون

سرانجام پخش فصل اول گرند تور از نوامبر 2016 آغاز شد و وقتی هم خبر رسید که سکانس های آغازین 3 میلیون دلار هزینه در بر داشته، بینندگان منتظر بودند که ببینند دلارهای باقیمانده در ادامه فصل چطور صرف خواهد شد.

با وجود فراز و نشیب های نسبتا زیاد، فصل نخست گرند تور در جذب مخاطبین خوب عمل کرد و توانست علی رغم برخی انتقادها دوران موفقی را پشت سر بگذارد. حال با گذشت چند ماه از پایان فصل اول گرند تور، شاخه بریتانیایی AOL گزارش کرده که آمازون با پخش این مجموعه سودی 11 میلیون دلاری به جیب زده است. البته پس از کسر مالیات سود نهایی به حدود 8.75 میلیون دلار کاهش می یابد که شاید در مقایسه با رقم سرمایه گذاری شده چندان چشمگیر نباشد، اما برای فصول آتی کاملا امیدوار کننده است.

سود 11 میلیون دلاری آمازون

با توجه به سود ده بودن برنامه، نیازی به ایجاد تغییرات اساسی در مجموعه گرند تور دیده نمی شود. از آنجایی که عوامل تهیه کننده برنامه نیز از وضعیت موجود ابراز رضایت کرده اند، به نظر نمی رسد در فصل آتی شاهد تغییرات زیادی در این مستند خودرویی باشیم.

فصل دوم از مجموعه گرند تور در حال ساخت بوده و طبق برنامه ریزی های انجام شده پخش آن از اکتبر امسال آغاز می شود. تصادف شدید ریچارد هموند با سوپر اتومبیل برقی ریماک کانسپت وان و نجات معجزه آسای او یکی از اتفاقات مهمی بود که هنگام ضبط سکانس هایی برای فصل دوم رخ داد.





منبع : دیجیاتو 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار