کد خبر: ۱۰۱۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۸ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 19
کلید پاور در آیفون 8 کمی بزرگ تر می‌شود تا توانایی در آغوش کشیدن سنسور اثر انگشت را در لبه‌ی راست محصول داشته باشد.
به گزارش آی تابناک : در رندرهای جدید که توسط فوربز منتشر شده گفته می‌شود آیفون 8 نزدیک به تصاویر پیش رو راهی بازار خواهد شد، منبع این فایل‌ها کمپانی Nodus  تولید کننده لوازم جانبی و قاب آیفون است.

 آیفون8

نمایشگر آیفون بعدی از نوع اولد را با حذف حاشیه‌های چهار طرف انتظار داریم، دیگر از حاشیه‌های بالایی، کلید هوم و فضای اطراف آن خبر نخواهد بود.

تصاویر مورد بحث آیفون را با همان درگاه لایتنینگ نمایش می‌دهد و هنوز خبری از USB-C نیست، دوربین‌های دوگانه نیز به صورت عمودی چینش شده تا ویژگی‌های مورد انتظار در حوزه‌ی واقعیت افزوده را امکان پذیر سازد.

بزرگ‌ترین تغییر در این تصاویر اما کلید پاور است با کمی افزایش فضا، سنسور اثر انگشت را در خود جای داده است. تحلیل‌گران احتمال آنکه تاچ آیدی با نمایشگر ادغام شود گزارش‌هایی داده بودند اما با مشکلات پیش روی اپل، احتمال دارد که قرارگیری تاچ آیدی در کلید پاور به عنوان گزینه‌ی بعدی برای حذف کلید هوم مطرح سازد.

 قیمت آیفون 8

آیفون بعدی به علت هزینه‌ی بالا در تولید با افزایش قیمت روبرو خواهد شد، تحلیل‌گران اعتقاد دارند که آیفون 8 قیمتی بین 1200 تا 1400 دلار خواهد داشت.

در حال حاضر آیفون 7 پلاس از نوع 256 گیگابایتی با قیمتی معادل 969 دلار عرضه می‌شود، حال آنکه آیفون 8 را با قیمت 1200 تا 1400 دلار به بازار خواهد رسید.

آیا کاربران این مبلغ را برای خرید یک آیفون می‌پردازند؟ تیم باجارین از موسسه‌ی Creative Strategies امکاناتی نظیر نمایشگر بدون حاشیه‌ی اولد به همراه روشنایی بیشتر و رنگ‌های واضح‌تر در کنار بدنه‌ای باریک، دوربینی عالی و تراشه‌ی قدرتمند قیمت بالای آیفون 8 را توجیه می‌کند، تیم باجارین صراحتا می‌گوید که مردم با رضایت کامل این مبلغ را می‌پردازند و آیفون 8 به سرعت از ویترین فروشگاه‌ها ناپدید خواهد شد.
 
تولید انبوه با تاخیر
 
دیجی تایمز گزارش می‌دهد که تولید انبوه آیفون‌های بعدی هنوز آغاز نشده است، سه مدل آیفون امسال با نام آیفون 8، آیفون 7s، آیفون 7s پلاس نام گذاری می‌شوند.
 
در این گزارش آمده آیفون‌های 4.7 و 5.5 اینچی از ماه آگوست به تولید انبوه می‌رسند و این تاریخ یک ماه دیرتر از زمان بندی کمپانی اپل است، آیفون 5.8 اینچی نیز به نمایشگر بدون حاشیه‌ی OLED مجهز شده و انتظار داریم ماه نوامبر به حجم تولید مورد نظر برسد.
 
فاکسکان از تمام توانایی‌های خود برای تامین سفارشات مدل پریمیوم آیفون بهره گرفته و وظیفه‌ی مونتاژ آیفون 7s بر عهده‌ی کمپانی پگاترون خواهد بود که چند درصد آیفون 8 را نیز به تولید می‌رساند.
 
خط ویستورن وظیفه‌ی مونتاژ  آیفون 7s پلاس را بر عهده خواهد داشت، سفارشات نمایشگر اپل به موقع آماده نشده و کمپانی‌های مورد بحث هنوز به تولید انبوه نزدیک نشده‌اند.
 
با این تفاسیر و با این خبرهای ضد و نقیض هنوز نمی‌توان تاریخی دقیق برای عرضه‌ی آیفون 8 اعلام کرد اما احتمالا این محصول با یکی دو ماه تاخیر آنهم به صورت محدود عرضه می‌شود.





منبع : اتاق خبر 24 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار