کد خبر: ۱۰۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۲۶ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 17
بعد از معرفی نوکیا 3 ،نوکیا 5 و نوکیا 6 ،شرکت HMD Global تصمیم دارد که اسمارت فون جدید خود را همراه با قابلیت های جدید برای کاربران اندروید معرفی کند.
به گزارش آی تابناک : در این خبر آمده است که نام مدل جدید نوکیا ،نوکیا 8 خواهد بود.در حالی که در خبرهای قبلی آمده بود احتمالا نام جدید نوکیا ،نوکیا 8 و یا نوکیا 9 خواهد بود اما به طور قطعی در این خبر نام نهایی این مدل اعلام شده است.

جالب آنکه براساس اعلام خبر وبسایت آلمانی WinFuture، تلفن هوشمند نوکیا 8 با شماره مدل TA-1004در راه است، حال آنکه، تا قبل از این، تصور می شد شماره مدل ذکر شده به موبایل نوکیا 9 تعلق دارد.


این موبایل به چیپست اسنپدراگون 835، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و همزمان از دو سیم کارت هم پشتیبانی می کند.این مدل نیز دارای صفحه نمایش از نوع Quad HD (با رزلوشن 1440 در 2560 پیکسل) می باشد و با این حال سایز صفحه نمایش حدود 5.3 اینچ خواهد بود.

 

نوکیا 8 در چهار رنگ مختلف شامل آبی، نقره ای، آبی-طلایی و مسی-طلایی عرضه می گردد و احتمالا زیر 600 یورو قیمت دارد.این مدل ابتدا در اروپا  و در کمتر از 2 هفته دیگر عرضه خواهد شد.




منبع : فون آرنا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار