کد خبر: ۱۰۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 16
در چند سال اخیر، گوشی‌های هوشمند تا حدودی جای لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترهای رومیزی را گرفته‌اند. غالب مردم همیشه یک گوشی هوشمند در دست یا جیبشان دارند و تمام کارهایشان را با آن انجام می‌دهند؛ بنابراین، نیاز به ویدئو پروژکتورهایی که به گوشی‌های هوشمند متصل شوند نیز احساس شد ZenBeam E1Z .یکی از ویدئو پروژکتورهای جیبی و به‌ تمام معنا همراهی است که با استفاده از درگاه USB به گوشی‌های اندرویدی متصل می‌شود و ویدئو و عکس را برای شما پخش می‌کند.

به گزارش آی تابناک :ZenBeam E1Z یک ویدئوپروژکتور LED و کوچک جیبی است که ازطریق کابل HDMI و USBمی‌تواند به دستگاه‌های مختلفی متصل شود و تصاویر را روی یک پرده یا دیوار و پنل‌های مخصوص نمایش حتی تلویزیون‌های بزرگ بیاندازد. اما به‌طور ویژه این محصول برای کارهای همراه و نمایش عکس و ویدئو از روی دستگاه‌های همراهی مانند گوشی‌های هوشمند طراحی شده است. هر فردی می‌تواند به‌راحتی و در کمتر از چند ثانیه گوشی تلفن همراه هوشمند خود را به این ویدئوپروژکتور متصل و فیلم و تصاویر ذخیره شده در گوشی‌ هوشمند را روی تلویزیون یا پرده مشاهده کند.

ZenBeam E1Z برای دستگاه‌های کنسول بازی، استیک کامپیوترها و مدیاسنترها نیز طراحی شده و درگاه HDMI/MHL آن اجازه می‌دهد تصاویر از روی این دستگاه‌ها استریم و پخش شوند.

این ویدئو پروژکتور با خروجی ۱۵۰ لومنی و دقت نمایش تصاویر ۸۵۴ در ۴۸۰ پیکسلی است که به‌طور خودکار  می‌تواند تصاویر و دستگاه‌های فول اچ‌دی را شناسایی و پخش کند. کنتراست تصاویر ۳۵۰۰:۱ است و تصاویر منعکس شده از این پروژکتور می‌توانند تا ۱۲۰ اینچ بزرگ شوند. در فاصله یک متری تصاویری ۳۲ اینچی به دست می‌دهد، اما اگر تا حدود ۴ متر دستگاه را عقب‌تر از تلویزیون یا پرده نمایش قرار دهید، تصاویری ۱۲۰ اینچی خواهید دید. باتری این دستگاه ۶ هزار میلی‌آمپر ساعتی است که می‌تواند تا ۵ ساعت نمایش فیلم و ویدئو شارژ داشته باشد. در واقع، باید گفت یک پاوربانک همراه با این ویدئوپروژکتور است و می‌شود گوشی‌های موبایل را هم شارژ کرد.

وزن این دستگاه فقط ۳۰۷ گرم است تا برای حمل در جیب و کیف زیاد سنگین نباشد. اندازه آن نیز ۸۳ در ۲۹ در ۱۱۰ میلیمتر است؛ یعنی، از یک  خودنویس کوچک‌تر است و به‌راحتی در دست جا می‌گیرد. طراحی زیبای این ویدئو پروژکتور موجب شده تا نشان‌ها و امتیازهای زیادی در جشنواره‌های مختلف از سوی مؤسسه‌های معتبری مانند Red Dot Design برنده شود. طراحی دستگاه به‌گونه‌ای است که هم می‌تواند روی سطوح تختی مانند میز و طاقچه قرار بگیرد و هم سه‌پایه‌های کوچکی تهیه کرد و ضمن قرار دادن ویدئوپروژکتور روی آن، تنظیمات صفحه‌نمایش خروجی را نیز کنترل و مدیریت کرد.

یکی از فناوری‌های استفاده شده در این دستگاه DLP IntelliBright نام دارد که قابلیت مدیریت و بهبود میزان روشنایی تصاویر در مودهای مختلف را فراهم می‌کند. در هنگامی که می‌خواهید مصرف باتری کمتر باشد می‌توان روشنایی تصاویر را تا ۳۰ درصد کاهش داد و برای تصاویر  فول اچ‌دی می‌توان روشنایی تصاویر را تا ۵۰ درصد افزایش داد.

فناوری دیگر این دستگاه Auto Keystone Correction است که می‌تواند به‌طور خودکار تصاویر را مستطیلی کامل یا زاویه‌دار تشخیص و نمایش دهد. دیگر کاربر نیاز ندارد برای هر فیلم یا تصاویر از ابتدا لنز و تنظیمات دستگاه را دستکاری کند و تصاویر به‌طور خودکار در بهترین حالت خروجی نمایش داده می‌شوند.

بلندگوی استفاده شده در این ویدئو پروژکتور 2 وات است، اما به فناوری سونیک‌مستر اختصاصی ایسوس مجهز شده است تا بهترین صدا را پخش کند و حس یک سیستم نمایش خانگی را منتقل سازد.

افرادی که دائم در حال جابه‌جایی یا مسافرت هستند یا افرادی که در طول روز چند بار جلسه دارند و باید مطالبی به دیگران نشان دهند و ارائه کنند، مشتری ویدئو پروژکتور ZenBeam E1Zخواهند بود. این دستگاه همانند تلویزیونی در جیب شماست که می‌تواند در چند ثانیه نصب و راه‌اندازی شود.





منبع : نصف جهان 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار