کد خبر: ۱۰۰۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۹ - ۲۵ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 16
یک توضیح احتمالی این است که شرکت ارتباط نزدیکی با خانواده ترامپ دارد.بر اساس گزارش هایی که وال‌استریت جورنال کشف کرده است، OpenGov بخشی از سرمایه، شرکت سرمایه گذاری Thrive Capital است که توسط جاشوا کاشنر، برادر جرد کاشنر، داماد رئیس جمهور ترامپ و مشاور نزدیک او، اداره می شود.

به گزارش آی تابناک : در اجلاس ماه گذشته کاخ سفید با کمپانی‌های بزرگ تکنولوژی، OpenGov شرکتی کوچک  بود که در کنار بقیه عجیب به نظر می‌رسید. یک توضیح احتمالی این است که شرکت ارتباط نزدیکی با خانواده ترامپ دارد.بر اساس گزارش هایی که وال‌استریت جورنال کشف کرده است، OpenGov بخشی از سرمایه، شرکت سرمایه گذاری Thrive Capital است که توسط جاشوا کاشنر، برادر جرد کاشنر، داماد رئیس جمهور ترامپ و مشاور نزدیک او، اداره می شود.

به گفته مجله، جرد کاشنر قبلا در Thrive عضو هیئت‌مدیره و سرمایه‌گذار بود، اما  اوایل سال جاری سهام خود را به برادرش فروخت. جرد کاشنر برگزارکننده اصلی میزگردی است که به عنوان شورای فن آوری آمریکا شناخته می‌شود و اوایل امسال بر اساس یک دستورالعمل امضا شده توسط رئیس جمهور ترامپ ایجاد شد.

یک کمپانی کوچک با همکاری خانواده ترامپ

مدیر عامل OpenGov زاکاری بوکمن در شورا کنار تیم کوک از اپل، استایا نِدلا از مایکروسافت و نمایندگان بیش از دوازده شرکت بزرگ دیگر با ارزش بازار 250 میلیارد دلار، نشست. OpenGov که نرم افزار مدیریتی را عمدتا به ایالت و حکومت‌های محلی می‌فروشد، اخیرا 180 میلیون دلار ارزش گذاری شده است، و این بدین معنی است که کوچک‌ترین شرکت در جلسه است.

گنجایش OpenGov می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی با افزایش مشخصات و نفوذ در نظر گرفته شود، و این دعوت باعث تعجب کسانی شد که در مورد تضاد منافع کاخ سفیدِ پر از تجار و سرمایه داران ثروتمند نگران بودند.

مت لیرا، کارمند اداره نوآوری جرد کاشنر، به مجله گفت که دعوت از OpenGov به این نشست ایده او بود، نه کاشنر.

 




منبع : fortune.com 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار