کد خبر: ۱۰۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۴ - ۲۵ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 16
بازی های مسابقه ای بی نظیری برای اکس باکس وجود دارند که شاید قصد داشته باشید آن ها را امتحان کنید. این بازی ها برای همه ی گیمر ها نیستند بلکه عده ی محدودی را در بر می گیرد.
به گزارش آی تابناک : در اینجا ما نگاهی به بهترین بازی های مسابقه ای برای اکس باکس وان می اندازیم.

Forza Horizon 3

فورزا مدت طولانی است که برای اکس باکس وان در دسترس بوده و به استاندارد این کنسول تبدیل شده است. این بازی توسط Playground Games طراحی شده و موتور گرافیکی آن ForzaTech است. بازی در کشور استرالیا است و همه چیز فوق العاده به نظر می رسد هر چند جهان بزرگتر و متنوع تر است.

آسمان یک منبع نور غول پیکر است که می توانید تمام اجزای زیر آن را لمس کنید، خودروها بسیار دقیق ساخته شده اند و محتوای مسابقه همانگونه است که می توانید در هر بازی مسابقه ای دیگر یافت کنید. فورزا ۳ یک بازی مسابقه ای برای همه گیمر ها است. این بازی بی نظیر بوده و باید آن را بازی کرد تا شکوه آن را درک کنید، بازی از Xbox Play Anywhere پشتیبانی می کند و به این معنی است که می توانید روی ویندوز ۱۰۰ نیز آن را بازی کنید.

Forza Motorsport 6

پادشاه برگشته است. فورزا ۵ یک اشتباه با کمبود های جدی بود که Forza Motorsport 6 آمده تا این نواقص را برطرف کند. Forza 6 یک بازی مسابقه ای تمام عیار است که Project Cars در برابر آن یک بازی روروک بچگانه محسوب می شود. Forza Motorsport 6 بهترین بازی مسابقه ای حال حاضر است. بازی Forza، یکی از مشهور ترین بازی های کنسول اکس باکس وان می باشد که طراحان آن نهایت سعی خود را کرده اند تا سرعت در جاده را به خوبی شبیه سازی کنند. این امر، Forzaa را به یکی از پرطرفدارترین گیم های اکس باکس تبدیل کرده است.

در بازی Forza Motorsport 6 شما می توانید پشت فرمان ۴۵۰ خودروی مختلف بنشینید. همچنین ۲۴ رقیب وجود دارند که در ۲۶ محیط متفاوت با شما به رقابت می پردازند.

Project Cars

Project Cars یک عنوان مسابقه ای است که مانند سری بازی های Forza Motorsport است در حالی که Forza Motorsport 5 نا امید کننده بود Project Cars نیز چیزی جزء این نیست. این یک بازی بزرگ، بلند پروازانه و پر زرق و برق است، در این بازی برای رسیدن به ۶۰ فریم باید کیفیت تصویر را تا ۹۰۰PP پایین بیاورید که اصلا خوب نیست. شما در این بازی به ۱۶ نوع اتومبیل مختلف دسترسی دارید، یک اتومبیل مناسب انتخاب کنید و به مسابقه بپردازید.

روز های اولیه ی انتشار این بازی با اشکال روبرو شده بود ولی بعد از مدتی به نظر می رسد که مشکلات آن تمام شده و شما با یک بازی زیبا و واقعی روبرو هستید.

F1 2016

اگر شما از سری طرفداران world’s premiere هستید F1 2016 یک بازی مناسب و پر زرق برق برای شما طرفداران این سری از بازی ها است، در حالی که در نسخه ی قبلی این بازی چند نکته ناامید کننده وجود داشت اما در F1 2016 این موضوع به طور کلی جبران شده است و یکی از بهترین بازی های مسابقه ای این لیست است. شما هم اکنون می توانید این بازی را از استور اکس باکس دریافت کنید. همچنین نسخه جدید این بازی با نام F1 2017 نیز امروز برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است که قطعا عنوان محبوبی می شود.

Dirt 4

بعد از انتشار بازی Dirt Rally بازی Dirt 4 دنباله ای مناسب برای آن به شمار می آید، البته بازی های بهتری نیز وجود دارند که بهتر هستند و این بازی بیشتر جنبه ی سرگرمی دارد تا یک بازی تمام عیار!

می توانید وسیله های نقلیه مختلف، آب و هوای متنوع و حالت های مختلفی مانند: Classic Rally ،Rallycross و off-road را انتخاب کنید.

Riptide GP: Renegade

آخرین مسابقات جت اسکی از Vector Unit  هر چه که تا حالا اتفاق افتاده است را ادامه می دهد و این بسیار مقرون به صرفه است، در حالی که از Xbox Play Anywhere نیز پشتیبانی می کند و ارزش آن را چند برابر می کند.

در پک جدید Jam زمین های مسابقه، بازیکنان و چالش های تک نفره جدید وجود دارند. همچنین حالت چند نفره نیز برای شما ساخته شده است تا جهان را در اختیار بگیرید. این بازی نوع مختلفی از بازی مسابقه ای است ولی پتانسیل سرگرم کردن شما را دارد.






منبع : وینفون 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار