کد خبر: ۱۰۰۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۷ - ۲۴ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 15
هر لحظه که می‌گذرد به روز معرفی آیفون 8 نزدیکتر می‌شویم. محصولی که بسیار از مشتاقان دنیای فناوری منتظر رویت آن هستند تا ببینند محصولی که در دهمین سالگرد گوشی‌های آیفون به بازار عرضه می‌شود چگونه خواهد بود.

به گزارش آی تابناک : اما جان گروبر، یکی از مشهورترین وبلاگ‌نویسان اپل، ادعا کرده است که این کمپانی هنوز در مورد سخت‌افزار آیفون 8 به جمع‌بندی نرسیده و سخت‌افزار این گوشی هنوز در مرحله تصمیم‌گیری قرار دارد.

به گفته این وبلاگنویس، سرانجام Touch ID و اسکنر تشخیص چهره نیز هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. جان گروبر همچنین ادعا کرده است که اپل تصمیمات خود در مورد سخت‌افزار آیفونی که امسال معرفی می‌شود را حدود 2 سال پیش اتخاذ کرده و فقط هنوز در مورد آن‌ها به جمع‌بندی نهایی نرسیده است.

اپل در مورد سخت‌افزار آیفون 8 هنوز به جمع‌بندی نرسیده است

اگر یادتان باشد، پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر احتمال تاخیر یک یا چند ماهه در زمان عرضه آیفون 8 منتشر شده بود. هنوز در مورد استفاده از Touch ID یا جایگزینی آن با اسکنر تشخیص چهره نیز خبر قطعی منتشر نشده است. در مورد جایگزینی تاچ آی دی با اسکنر تشخیص چهره، دو سناریو مطرح است. اول اینکه دلیلی ندارد که کوپرتینویی‌ها یک فناوری کارآزموده و امتحان پس داده مانند Touch ID را یک‌شبه از محصولات خود حذف کنند. و سناریو دوم نیز این است که به خاطر سرویس اپل پی، شاید مسئولان کمپانی اپل تصمیم بگیرند تا اسکنر تشخیص چهره را به عنوان جایگزین Touch ID مطرح کنند.

به تازگی برخی از شایعات نیز بر این مدعا هستند که احتمالا آیفون 8 بدون پشتیبانی از Apple Pay به بازار عرضه می‌شود. پیش‌بینی ما این است که سنسور Touch ID هنوز هم در آیفون 8 حضور خواهد داشت؛ حتی اگر اپل مجبور باشد در کنار حسگر تشخیص چهره از آن بهره بگیرد.






منبع : جی اس ام 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار