کد خبر: ۱۰۰۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۱ - ۲۴ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 15
تصویر تبلیغاتی و رندر جدیدی از گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شده است که عرضه این گوشی پرچم‎دار را با نمایشگر بدون حاشیه تأیید می‎کند.

به گزارش آی تابناک : فبلت گلکسی نوت 8 تا چند هفته آینده به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد و به این ترتیب، روند انتشار شایعات پیش از معرفی فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ همچنان ادامه دارد. تصاویر جدیدی از کره‌ جنوبی به دست آمده است و حتی به نظر می‌رسد که یکی از آن‌ها، مربوط به تصویر تبلیغاتی گلکسی نوت 88 باشد.


در یکی از این رندرها، به نمایشگر بدون حاشیه گلکسی نوت 8 سامسونگ اشاره شده است. این سازنده برای نمایشگر بدون حاشیه مورد استفاده در گوشی‌های هوشمند خود، نام Infinity Display را برگزیده است. با قضاوت بر اساس این رندرها، حاشیه‎ بسیار کمی در بالا و پایین نمایشگر وجود خواهد داشت و پرچم‎دار جدید سامسونگ یعنی گلکسی نوت 8، از یک نمایشگر کشیده بهره‌مند خواهد شد.البته باید توجه داشت که این تصاویر به‌صورت رسمی تأیید نشده است و صحبت در مورد صحت آن‎ها، غیر ممکن به نظر می‌رسد. هم‏چنین، در یکی از این تصاویر، هیچ دکمه‎ یا سنسوری وجود ندارد؛ به همین جهت، ممکن است این رندرها تنها یک طرح مفهومی از گلکسی نوت 8 سامسونگ باشند که بر اساس گمانه‎زنیهای قبلی ارائه شده‌اند.

رندر گلکسی نوت 8

تصاویر ارائه‌شده از گلکسی نوت 8، تا حدی با شایعات گذشته هم‌خوانی دارند. با این وجود، نمی‌توان از صحت تصاویر فاش شده مطمئن بود.

گلکسی نوت 8 به‌عنوان پرچم‎دار جدید سامسونگ، از قلم حساس به فشار S-Pen استفاده خواهد کرد و به دوربین دوگانه مجهز شده است. حسگر اثر انگشت در این فبلت رده‎بالا و گرانقیمت، در بدنه پشتی جای گرفته است. سامسونگ تصمیم دارد تا پیش از پایان تابستان، گلکسی نوت 8 را معرفی و عرضه کند.

در مورد زمان عرضه دقیق‌تر این گوشی، شایعات مختلفی وجود دارد؛ در تعدادی از گمانه‎زنی‌ها اشاره شده است که سامسونگ اواخر ماه آگوست (دهه اول شهریورماه) از گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد و در گمانه‎زنیهای دیگر، به ماه سپتامبر (شهریورماه) به‌عنوان زمان عرضه این گوشی اشاره میشود. به‌هرحال، سامسونگ در تلاش است تا هرچه سریعتر فبلت پرچمدار جدید خود را ارائه دهد؛ محصولی که قرار است مجدداً اعتماد کاربران را به سری گلکسی نوت جلب کند.






منبع : ANDROIDHEADLINES 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار