کد خبر: ۱۰۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 15
با حضور داوران بخش جایزه ملی دومین جشنواره ملی و کنگره سلول های بنیادی طرح های راه یافته به مرحله نهایی ایده برتر دانشجویی این جشنواره ارزیابی و داوری شدند.
به گزارش آی تابناک : از ستاد خبری دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول های بنیادی، با حضور داوران برجسته جشنواره ملی سلولهای بنیادی، طرح های راه یافته به مرحله نهایی ایده برتر دانشجویی مورد ارزیابی و داوری قرار گرفتند.
بر اساس مصوبه شورای اجرایی دومین جایزه ملی صاحبان 6 ایده برتر که در مرحله نخست داوری بخش ایده برتر  بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند، به این مرحله راه یافتند و  در مرحله دوم داوری به دفاع از ایده های خود پرداختند.
صاحبان ایده های راه یافته  که به این مرحله از جشنواره، در مدت زمان 5 دقیقه  ابعاد گوناگون طرح خود را معرفی و به ارائه مهم ترین ویژگی آن پرداختند.
در ادامه این بخش، داوران بخش جایزه ملی به مدت ۱۰ دقیقه پرسش ها و نکات خود را پیرامون طرح ارائه شده مطرح کردند تا در نهایت طرح‌های برگزیده برای معرفی به عنوان ایده‌های برتر بخش جایزه ملی دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول های بنیادی معرفی شود.
بخش‌های مختلف این فرآیند ملی جایزه ملی سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی دربردارنده بخش‌های ایده برتر، مقاله برتر، اختراع برتر، پایان‌نامه برتر و پیشکسوت برگزیده است. طرح های برتر روز شنبه 23 تیرماه سال جاری و همزمان با اختتامیه دومین جشنواره ملی و کنگره بین المللی سلول های بنیادی معرفی خواهند شد.
دومین جشنواره ملی و کنگره بین‌المللی علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی و پزشکی بازساختی در تاریخ ۲۲ تا ۲۴ تیر ماه ۱۳۹۶ به همت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های سلول‌های بنیادی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در سالن اجلاس سران در حال برگزاری است.





منبع : معاونت علمی فناوری 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار