کد خبر: ۱۰۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۶ - ۲۲ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 13
هنگامی که کنسول اکس باکس وان برای اولین بار در سال ۲۰۱۳ عرضه شد، مایکروسافت این کنسول را به عنوان یک دستگاه همه کاره و all-in-one برای سرگرمی های خانگی معرفی کرد که البته بی دلیل هم نبود و به لطف برنامه های یونیورسال تعداد زیادی از برنامه های کاربردی برای اکس باکس وان نیز منتشر شدند.

به گزارش آی تابناک : برخی از تغییرات عمده بعد از عرضه ی اکس باکس وان صورت گرفت، یکی از این تغییرات مشترک کردن استور ویندوز ۱۰ و اکس باکس بود، یک سال بعد از این اتفاق برنامه انواع برنامه های موسیقی برای این کنسول عرضه شدند، امروز برترین برنامه های پخش موسیقی را جمع آوری کردیم که همه ی آن ها از پخش در پس زمینه پشتیبانی می کنند.

Soundcloud

با عرضه ی نرم افزار SoundCloud اکنون صاحبان کنسول اکس باکس وان، برای شنیدن موسیقی ها گزینه های مختلفی را پیش روی خود می ببنند و می توانند بهتر از قبل به گنجینه موسیقی جهان دسترسی داشته باشند. با دسترسی به  محتوای بسیار قوی و بزرگ ساندکلاد، برترین و بزرگترین هنرمندان در دسترس شما خواهند بود و این نرم افزار یکی از بهترین راهکار های شنیدن موسیقی برای عاشقان این عرصه است. طراحی این نرم افزار بسیار خوب انجام شده است و تجربه ی شنیداری جالبی را در اختیار گمیرها قرار می دهد و در کنار آن، این نرم افزار برای گیمرها، این امکان را ایجاد می کند تا با جستجویی آسان آهنگ های بازی ها را در یک پلی لیست ایجاد کنند و از آن لذت ببرند.

دانلود SoundCloud از استور ویندوز

Groove Music

شما با Groove Music تجربه تازه ای از گوش دادن به موسیقی را خواهید داشت. Groove احساس و رفتار مردم نسبت به موسیقی را توصیف می کند، و کاربران ویندوز ۱۰ با استفاده از برنامه ی Groove Music به خوبی این را حس خواهند کرد. همچنین مایکروسافت نسخه اندروید این برنامه را در بستر وب استور اندروید برای کاربران این پلتفروم نیز در دسترس قرار داده است. Groove با طراحی مدرن و استفاده آسان و راحت از امکانات برنامه که دارد می تواند بهترین تجربه شما در ویندوز ۱۰ باشد. شما می توانید آهنگ های مورد علاقه تان را به لیست پخش اضافه کنید. تم های تیره و روشن این برنامه در عین سادگی زیبا و جذاب است.

دانلود Groove Music از استور ویندوز

Spoticast

قرارداد انحصاری که بین سونی و Spotify صورت گرفته است امکان عرضه برنامه اصلی این سرویس برای اکس باکس وان وجود ندارد و از این رو کاربران امکان استفاده از این سرویس را ندارند مگر اینکه از اپلیکیشن شخص ثالث Spoticast استفاده کنند که تقریبا تمام امکانات موجود در نسخه اصلی را دارد. مدتی پیش نیز استودیوی برنامه سازی Webroxx با انتشار یک به روز رسانی این برنامه را برای اکس باکس وان نیز در دسترس قرار داد. این برنامه هم اکنون با قیمت ۹.۹۹۹ دلار در دسترس است.

دانلود Spoticast از استور ویندوز

MyTube

برنامه MyTube یک از بهترین کلاینت های یونیورسال ویندوز ۱۰ است که مدتی پیش برای کاربران این پلتفرم منتشر شد، رابط کاربری این برنامه ساده اما جذاب و چشم نواز است. MyTube اپلیکیشنی با قابلیت های فراوان و رابط کاربری بسیار زیبا و جذاب می باشد و از همین روی، بدون هیچ گونه بزرگ نمایی می توان آن را یکی از برترین برنامه های سیستم عامل ویندوز به شمار اورد. این اپلیکیشن نیز با دریافت یک به روز رسانی برای اکس باکس وان در دسترس قرار گرفت. اگر این برنامه را در هنگام رایگان بودن دریافت نکرده باشید برای دانلود آن باید مبلغ ۰.۹۹ دلار بپردازید.

دانلود MyTube از استور ویندوز

Pandora

Pandora یکی از محبوب ترین برنامه های جهان در زمینه ی پیدا کردن و گوش دادن به موسیقی است. پاندورا در سال های اخیر محبوبیت خود را بین کاربران از دست است اما افرادی هستند که این سرویس را به سایر سرویس های پخش موسیقی ترجیح می دهند. مدتی پیش بود که این برنامه یونیورسال شد و از این رو برای اکس باکس وان نیز در دسترس قرار گرفت. هر چند این برنامه مدت زیادی است به روز رسانی نشده است ولی عملکرد آن قابل قبول است.

دانلود Pandora از استور ویندوز

Moodflow

Moodflow برنامه موسیقی سنتی و مرسوم شما نیست اما با یک ایده منحصر به فرد در قلب شما باقی می ماند. همانطور که از نام آن پیداست، Moodflow پلی لیست های ژانرهای ترکیبی را بر اساس حالت انتخاب شده شما، تنظیم می کند. بهره گیری از Soundcloud برای استفاده از آهنگ های آن از ویژگی های خوب برنامه است، این برنامه یک راه عالی برای پیدا کردن آهنگ های جدید و هنرمندان غیر معروف به شمار می رود.

دانلود Moodflow از استور ویندوز

تمامی نرم افزار هایی که مشاهده کردید امکان پخش در پس زمینه را دارند و می توانید آهنگ مورد نظر خود را پخش کنید و به بازی بپردازید.





منبع : WINDOWS CENTRAL 
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار