کد خبر: ۱۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۲۲ تير ۱۳۹۶ - 2017 July 13
در این بخش که به طور ثابت در هر شماره نشریه شبکه چاپ می‌شود؛ سعی می‌کنیم چهار بازی جذاب جدید منتشر شده برای پی‌سی یا کنسول‌های معروف بازی‌های ویدیویی را معرفی و یک مرور کوتاه داشته باشیم. با معرفی چهار بازی جذاب و جدید این شماره همراه ما باشید.

به گزارش آی تابناک : 

بانوی اکشن Bayonetta                                           

از بازی‌های انحصاری سونی و مایکروسافت که بگذریم، بسیاری از بازی‌ها تنها برای کنسول‌ها منتشر می‌شوند و نسخه کامپیوتر‌های شخصی آن‌ها تهیه نمی‌شود. افزون بر این، گاهی پیش می‌آید که باید مدت زمان بیشتری را برای به بازار آمدن نسخه کامپیوتر‌های شخصی تحمل کنید و دست آخر هم با ایرادهای فنی زیادی روبه‌رو می‌شوید. اما خوش‌بختانه سازندگان و ناشران در سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به این پلتفرم محبوب نشان داده‌اند و حتی بازی‌های قدیمی‌تر خود را نیز با کیفیت بسیار بهتر بازنشر می‌کنند. حالا در موج تازه بازنشر بازی‌ها نوبت به بانوی اکشن رسیده است تا مهمان کاربران کامپیوتر‌ها باشد.

سبک:  اکشن
پلتفرم:   PC
تهیه‌کننده: PlatinumGames
سازنده:   PlatinumGames
 


طوفان گلوله Vanquish                                                                  

استودیوی پلاتینیوم را همه با بازی‌های اکشن و ضرباهنگ بالا می‌شناسند و خبر خوش برای طرف‌داران این است که «بایونتا» تنها بازی که توسط این استودیو برای کامپیوتر‌های شخصی بازنشر می‌شود، نخواهد بود. اگر فکر می‌کنید مجموعه «چرخ‌های جنگ» دیگر فرصتی برای ایده‌های جدید باقی نگذاشته است، باید «درهم شکستن» را بازی کنید. این بازی افزون بر اینکه توسط شینجی میکامی کارگردان افسانه‌ای دنیای بازی ساخته شده، استاندارهای نوینی را هم در سبک تیراندازی سوم‌ شخص معرفی کرده است و هرچه چرخ‌های جنگ شما را به پناه گرفتن تشویق می‌کند، درهم شکستن شما را در طوفانی از گلوله رها می‌کند.

سبک:  تیراندازی سوم‌ شخص
پلتفرم:   PC
تهیه‌کننده: PlatinumGames
سازنده:   PlatinumGames
 



در برابر قهرمانان Injustice 2                                                    

بسیار کم پیش می‌آید که دو بازی مبارزه‌ای خوش‌ ساخت و عالی با فاصله زمانی بسیار کمی از یکدیگر منتشر شوند، اما قبل از آنکه شماره هفتم از مجموعه قدیمی و محبوب «تکن» را بازی کنید، می‌توانید با بتمن و دیگر شخصیت‌های دنیای DC سرگرم شوید. «بی‌عدالتی» یکی از بهترین بازی‌های مبارزه‌ای نسل هفتم بود که حتی نسخه بهبود یافته آن نیز برای نسل هشتم منتشر شد و حالا یک بار دیگر نوبت به همراهی بتمن و یارانش در برابر دفع یک تهدید جدید رسیده است. 
«بی‌عدالتی ۲» تنها رقیب «تکن ۷» برای بهترین بازی مبارزه‌ای سال است.

سبک:  مبارزه‌ای
پلتفرم:   PC, PS4, Xbox One 
تهیه‌کننده: Warner Bros
سازنده:   NetherRealm Studios 



بیگانه Prey          

بتسدا یکی از معدود ناشران و تهیه‌کنندگانی است که با صبر و حوصله فراوانی روند ساخت و توسعه بازی‌هایش را دنبال می‌کند و تا از کیفیت نهایی راضی نباشد، آن‌ها را منتشر نمی‌کند. اگرچه نام بتسدا برای مخاطبان قدیمی بازی‌ها کاملاً شناخته شده است، اما همین نام کافی است تا با خیال راحت «طعمه» را بازی کنید و از سرگردانی و اضطراب ناشناخته‌ها در ایستگاه فضایی لذت ببرید. اگر از طرف‌داران مجموعه «بایوشاک»، «نیمه‌عمر» و مجموعه فیلم‌های «بیگانه» هستید، هرگز نباید این بازی اول شخص خوش ‌ساخت را از دست بدهید.

سبک:  اول شخص
پلتفرم:   PC, PS4, Xbox One 
تهیه‌کننده: Bethesda Softworks
سازنده: Arkane Studios 


منبع : شبکه 

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
فیلم
جدیدترین اخبار